Gravatar

#14841 Snaden 13 år siden

Argh! Alle de WW2 dokumentare jeg har set i løbet af de sidste dage, har givet mig seriøse Company Of Heroes 2 abstinenser......kooooom nuuuu!!
Gravatar

#14842 Verbal 13 år siden

Er der nogen der spiller Hitman Absolution på PS3?

Jeg mangler at gennemføre en venne-generede mission, før jeg opnår platin, men ingen af mine venner har det spil.
And like that... he's gone.
Gravatar

#14843 Zombi 13 år siden

Trailer til hvad der ligner et ret så gennemført fan made Jurassic Park spil:
Gravatar

#14844 JannikAnd 13 år siden

Har netop færdiggjort Far Cry 3, fremragende spil! Næsten sidste års eneste store titel, der overraskede positivt.
Gravatar

#14845 The Insider 13 år siden

Feeeeeedt! Glæder mig dæleme til at tage hul på det. Men skal først lige have købt 4'eren og 5'eren til samlingen, før jeg tager hul på 3'eren.
War. War never changes.
Gravatar

#14846 JannikAnd 13 år siden

Du er uforbederlig. For resten, dude, på din anbefaling ved vores demo-træf i sidste måned, købte jeg i går The Avengers og morede mig kosteligt!
Gravatar

#14847 MoH 13 år siden

Har snart platin i Far Cry 3 :) Virkelig et underholende spil.
Gravatar

#14848 JannikAnd 13 år siden

Jeg mangler bare co-op trofæerne. Dem napper jeg på et senere tidspunkt. BTW, jeg så godt din invite, Mikkel, men jeg var på vej i seng :)
Gravatar

#14849 The Insider 13 år siden

#14846, sååååååååådan man!

#14847, er det i øvrigt ikke lidt for længe siden, at vi har fået gamet COD2? Jeg tror dog heller ikke, at min 360'er har været tændt et par måneder efterhånden... :-/
War. War never changes.
Gravatar

#14850 MoH 13 år siden

Det var der en ven og jeg gik efter co-op trofæerne, så nu de heldigvis overstået ;) Men så kan vi altid tage et spil MP en dag.

Ja det er et godt stykke tid siden, har heller ikke været på i lang tid efterhånden, men kan vi jo aldrig få lavet om på :)

Skriv ny kommentar: