Hehe, heller ikke til dig. Bare at jeg ikke har vænnet mig til en God Of War med multiplayer. Virker altså forkert.
Multiplayer-delen har egentlig fået overraskende meget ros indtil videre (i hvert fald i de previews jeg har læst). Men det kunne være sjovt, at høre om folks oplevelser der har haft adgang til beta'en?
Når det så er sagt, så håber jeg også¨snart at de får fingeren ud, og viser noget fra singleplayerdelen. Det står jo til udgivelse her den 13. marts
Nu kom jeg sgu lige til at bestille L.A. Noire. Jeg blev ret nysgerrig efter vores lille snak herinde om det for nogle måneder siden, men har undladt at bestille det pga. tidsmangel. Det skal være min eksamensbelønning til mig selv, når min sidste mundtlige eksamen nogensinde på universitetet er overstået på tirsdag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#14901 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14902 DarkLight 13 år siden
#14903 elwood 13 år siden
#14904 DarkLight 13 år siden
#14905 Høegh 13 år siden
Multiplayer-delen har egentlig fået overraskende meget ros indtil videre (i hvert fald i de previews jeg har læst).
Men det kunne være sjovt, at høre om folks oplevelser der har haft adgang til beta'en?
Når det så er sagt, så håber jeg også¨snart at de får fingeren ud, og viser noget fra singleplayerdelen. Det står jo til udgivelse her den 13. marts
#14906 elwood 13 år siden
#14907 Høegh 13 år siden
Ja jeg burde nok have skrevet "og viser noget mere fra singleplayerdelen"
Ja indtil videre har der vist kun været fremvist en E3-livedemo og så en kort trailer omhandlende nogle af the big baddies i spillet.
#14908 Thomsen 13 år siden
#14909 Ericmase 13 år siden
#14910 Zombi 13 år siden
Til trods for visse "fejl" eller mangler, så holder jeg stadig utroligt meget af spillet.