Gravatar

#14891 Høegh 13 år siden

Zombi (14890) skrev:
#14889 Ahem

Zombi (14870) skrev:
Truckkørsel, danske radiostationer, manuelt gear og internettets mørkeste afkroge står alle for skud i GB's over 2 timer lange QL af Euro Truck Simulator 2.

Hands down det sjoveste QL de nogensinde har lavet.

oh...

øhm...

http://i.qkme.me/3qm3u6.jpg
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14892 Zombi 13 år siden

Hehe det er okay, jeg tror faktisk heller der var nogen andre der så mit indlæg.
Gravatar

#14893 HonoDelLoce 13 år siden

Sony har da tidligere i dag annonceret, at det er worldwide, at PS2 går ud af produktion.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14894 MoH 13 år siden

[url= "Project Shield"[/url]
Gravatar

#14895 DarkLight 13 år siden

[url=
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14896 Thomsen 13 år siden

Fik lige købt WipeOut HD+Fury til 48,- på PSN i dag. Jeg har ikke spillet WipeOut siden de glade PS1-dage, så det var ret nostalgisk - omend soundtracket nu var bedre dengang.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14897 elwood 13 år siden

Is she talking backwards ?

Og punktet hvor Vinny blir ledt ind på alle mulige suspekte download sites, hehe pure gold.
ærvligt de ikke fik money cheatet til og virke, gad godt og ha set dem gå all in med den største truck, med lys, og et ordentlig horn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14898 MoH 13 år siden

Spec Ops: The Line kan fåes på Steam til 4,99€
Gravatar

#14900 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: