#14940 Ikke så vidt jeg ved. Men Swery vil meget gerne lave en toer... men med den hastighed manden arbejder, bliver det nok først om minimum et par år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#14940 Ikke så vidt jeg ved. Men Swery vil meget gerne lave en toer... men med den hastighed manden arbejder, bliver det nok først om minimum et par år.
Aah ja, du har ret.
Der spekuleres pt i om han mon har hintet til det på hans blog:
“And to all my fans, who keep giving me their never-ending support, I think I’ll have some surprising and amazing news for you next year”
#14942 Uuuuuuh exciting! Håber på en toer eller på whatever i samme liga som Deadly Premonition. Er i gang med at gennemføre det for anden gang for tiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#14942 Uuuuuuh exciting! Håber på en toer eller på whatever i samme liga som Deadly Premonition. Er i gang med at gennemføre det for anden gang for tiden.
Jeg har ikke selv spillet det, men har hørt mange interessante ting om titlen.
Har nogen erfaring med hvordan man lettest køber spil på den amerikanske Playstation Store? Tidligere kunne man jo bare bruge et dansk visa-kort, men det er jo ikke tilfældet længere.
Dunno, det er længe siden, jeg købte noget på US-storen og der kunne jeg ikke bruge mit kort længere, men jeg ved ikke om det er blevet lavet om igen efter.
#14941 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14942 Høegh 13 år siden
Aah ja, du har ret.
Der spekuleres pt i om han mon har hintet til det på hans blog:
“And to all my fans, who keep giving me their never-ending support, I think I’ll have some surprising and amazing news for you next year”
http://www.vg247.com/2013/01/03/deadly-premonition...
Men det kan jo som sådan være et hint til så meget andet også.
#14943 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14944 Høegh 13 år siden
Jeg har ikke selv spillet det, men har hørt mange interessante ting om titlen.
#14945 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Jeg vil nemlig gerne have fingrene i NFL Blitz.
#14946 TP-DK 13 år siden
#14947 HonoDelLoce 13 år siden
#14948 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14949 elwood 13 år siden
Speaking off, han var forbi ved GiantBomb og snakke lidt den charmer
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14950 Zombi 13 år siden
Og her er det RIGTIGE interview:
http://www.giantbomb.com/swery-in-the-coffee-direc...