Gravatar

#14951 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

TP-DK (14946) skrev:
Jeg vil gætte på det er lettest med sådan en her: LINK

Du har ganske sikkert ret, så jeg har nappet sådan et. :)
Gravatar

#14952 Lord Beef Jerky 13 år siden

Haha til begge interviews! Swery er et geni!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14953 JannikAnd 13 år siden

GTA V udkommer 17. september. Senere end lovet, men med alle de store produktioner der rammer foråret in mente, giver det fin mening.
Gravatar

#14954 TP-DK 13 år siden

Havde de nogensinde annonceret en udgivelsesdato? Jeg mindes da kun at det var rygter.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#14955 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (14953) skrev:
GTA V udkommer 17. september. Senere end lovet, men med alle de store produktioner der rammer foråret in mente, giver det fin mening.

Alt andet er fuldstændig ligegyldigt ! GTA V er det eneste spil, jeg venter på for tiden !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14956 Lord Beef Jerky 13 år siden

Proller!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14957 elwood 13 år siden

Der er jo masse af ting og forsøde tiden med indtil da, The last of us, som en af dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14958 JannikAnd 13 år siden

TP-DK (14954) skrev:

Havde de nogensinde annonceret en udgivelsesdato? Jeg mindes da kun at det var rygter.
Nej, de har selv annonceret "Spring 2013" tidligere. Personligt er jeg ligeglad, der er mange spil jeg glæder mig laangt mere til, og jeg var ikke just fan af GTA 4. I mine øjne er Red Dead Redemption deres eneste mesterværk, omend det altid er interessan at se, hvad RockStar finder på mht. simulation og grafik.
Gravatar

#14959 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Beyond:Two Souls kommer også i løbet af året. Jeg forventer at det kommer i løbet af foråret, men det ser ikke alt for lyst ud. I hvert fald ikke i forhold til at der er blevet meldt noget ud.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14960 elwood 13 år siden

GTV IV er stadigvæk min ynglings by rent simulations mæssigt, den emner af liv, og er spændt på alle de nye tiltag de gør i GTA V for at overgå sig selv.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: