Det er sjovt, men samtidig viser det også bare hvor imponerende teknologien bag L.A. Noire egentlig er. Måden den fanger de mindste ansigtsbevægelser på, og tilmed på den mest naturlige manér, giver også bare mere plads til improvisation osv.
Jeg håber det er en teknologi de arbejder videre med.
Ulempen er så at hvis de skal lave små ændringer undervejs, skal de optage det hele igen, det er derfor Naugthy Dog blandt andet har udtalt de havde kigget på det, på et tidspunkt, men det gav dem ikke nok mulighed for efterarbejde i processen, som de har nu. Dialog der skal tages op f.eks. eller andre ændringer.
Imponerende system bestemt, men det er ikke den hellige gral til alle spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ni No Kuni ser også virkelig spændende ud, men eftersom jeg ikke rigtig har nogen erfaring med jrpgs springer jeg det nok over. Jeg har bare ikke tiden til at spille et 40-60 timer langt spil.
#14971 Thomsen 13 år siden
#14972 elwood 13 år siden
Vi ser, og høre her nærmere omkring The infected.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14973 elwood 13 år siden
#14974 Zombi 13 år siden
Det er sjovt, men samtidig viser det også bare hvor imponerende teknologien bag L.A. Noire egentlig er. Måden den fanger de mindste ansigtsbevægelser på, og tilmed på den mest naturlige manér, giver også bare mere plads til improvisation osv.
Jeg håber det er en teknologi de arbejder videre med.
#14975 elwood 13 år siden
Imponerende system bestemt, men det er ikke den hellige gral til alle spil.
#14976 Høegh 13 år siden
God of War: Ascension
- Live action Super Bowl 2013 Commercial:
Udover at Kratos ser lidt spøjs ud, så er klippet alligevel ganske stemningsfuldt.
#14977 Kyllingebenet 13 år siden
#14978 JannikAnd 13 år siden
#14979 Zombi 13 år siden
#14980 elwood 13 år siden