Gravatar

#14981 elwood 13 år siden

[url=]Quadrilateral Cowboy af Blendo Games folkene bag Gravity Bone[/url]

Har frigivet en trailer for deres kommende eksperiment, der går i hackningens spor, ser det ud til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14982 Kyllingebenet 13 år siden

Okay, nu har jeg været i gang med Ni No Kuni i godt og vel 10 timer, og jeg må indrømme, at jeg allerede elsker dette fortryllende spil! Jeg er ellers ikke så tosset med jrpg's, men hold kæft, Ni No Kuni har taget mig med storm.

Allerede fra første time af, kan man mærke at der er lagt utrolig meget sjæl i spillet, der er bare så mange ting der fanger min opmærksomhed, det kan være detaljerne i de smukke og farverige settings, som det kan være de morsomme dialoger man har igennem spillet.

Jeg kan desværre ikke sige så meget om historien endnu, da jeg "kun" er små 10 timer inde i spillet, og meget af tiden er gået med at lvl'e op. Jeg synes egentlig ikke, at det er så frustrerende at levl'e op, som det fx er i diverse andre jrg's - hvilket ødelagde spiloplevelserne for mig i samtlige Final Fantasy spil, men jeg synes at det virker sjovt og godt afbalanceret i Ni No Kuni.

Ærlig talt, jeg havde ikke de helt store forventninger til Ni No Kuni, men jeg synes at det så spændende ud, dog var jeg bange for, at det ville være et kvalmende børne-spil, med typisk plat japansk humor - men jeg tog heldigvis fejl! Jeg glæder mig til at fordybe mig endnu mere i Ni No Kuni's univers.... hvilket minder mig om, jeg skal spille det nu!
Gravatar

#14983 JannikAnd 13 år siden

Tak for gennemgangen, KB! Så vil jeg formentlig give det en chance, når det falder i pris.
Gravatar

#14984 Zombi 13 år siden

Sleeping Dogs, eller Sleepy Dawgs som jeg kalder det takket være Ryan Davis, er nu gratis for alle PS+ medlemmer.
Gravatar

#14985 elwood 13 år siden

Sleepy Dawgs er nu et Vinny udtryk, så vidt jeg husker, opstod fra hans quicklook.

Men ja det kan varmt anbefales har selv gennemspillet det på PC'en.
Gravatar

#14986 Zombi 13 år siden

elwood (14985) skrev:
Sleepy Dawgs er nu et Vinny udtryk, så vidt jeg husker, opstod fra hans quicklook.

Det kan sgu egentlig godt være sandt. Jeg kan bare huske at Ryan har sagt det et par gange og så har det sat sig fast. :)
Gravatar

#14987 elwood 13 år siden

Hehe, det er nemlig Vinny som er hel forgabt i spillet, hans første quicklook hvor han til sidst bare sidder og spiller selv, uden de andre kommenter eller noget, hvor det bare er ham der goofer rundt er fantastisk, og jeg kan se der er leaked en trailer til nyt DLC så der er nok endnu et Vinny Quick look på vej :)
Gravatar

#14988 elwood 13 år siden

Der er godt nyt og dårligt nyt om det nye Rayman Legends til Wii U, den dårlige nyhed, er det blir forsinket til September...

Den gode nyhed er at det så udkommer til PS3 og Xbox360 til den tid også yeaaa!

We heard from many Xbox & Playstation owners and Rayman fans who told us they really wanted to play Rayman Legends on their current system. We decided to give the fans what they wanted while at the same time broadening the audience exposed to this innovative and memorable game.
Gravatar

#14989 Kyllingebenet 13 år siden

Er der ingen af jer andre der har haft fornøjelsen af Ni No Kuni?
Gravatar

#14990 elwood 13 år siden

Jeg har haft fornøjelsen af Unprofessional fridays, fredagens udsendelse, var nok en af de bedste, de spillede Lego Island, og det spil var fyldt med bugs der fik mig og ja Giantbomb crewet til og skraldgrine højlydt, det var satme skægt.

Skriv ny kommentar: