Gravatar

#15021 elwood 13 år siden

Der er så meget som kan gå galt for et så ambitiøst projekt af den her størrelse, bare se på Republic the revolution, men damm jeg krydser fingrene for det her, projekt.

for hvis det lykkedes holy hell, men pt. er det stadigvæk kun prototype og udviklernes ord.

Og ja det er en kickstarter, men som de siger udgiver er bange for og tage chancen, med sådan et projekt, måske også fordi udviklerne heller ikke har en helt stort ry endnu i spilbranchen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15022 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Så længe de ikke laver en controller ala den til Wii U. Det er godt nok noget juks. Det er i hvert fald lidt svært at se på to skærme på samme tid.

"That's just stupid."
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15023 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#15008 Ser først lige indlægget nu. Jeg har tidligere set lidt af den "serie," blandt andet Heavy Rain. Dog har jeg ikke set Muscle March, men det er lige sådan et type spil han absolut ikke kan lide.

For mig er det ligeså meget hans observationer, som det at han ikke kan finde ud af spillene der gør det sjovt.
Han har endda ret i mange af hans betragtninger. Det giver i hvert fald heller ingen mening for mig, at der er en vaskebjørn eller det der stikker op af hovedet.

Noget af det sjoveste er at han helt kan komme til at glemme at han spiller et spil og bare begynder at tale.

OK jeg indrømmer også at det blev sjovt da han blev slået ihjel gang på gang i Dead Space 2 (eller Avatar som han kalder det pga. hovedrolleindehaveren) fordi han ikke kunne finde ud af at gå ned af gangen. Dette selvom sværhedsgraden var sat til "Idiot Mode" som han så fornemt kalder det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15024 elwood 13 år siden

Spændende og se, hvad Bungie har vist til folket, når embargo'en på deres Destiny projekt blir hævet her i morgen.

Jeff Gerstmann udtrykte "udtilfredshed" over at IGN releaser deres info en halv time før ham, han lover dog at hans afsløring vil indeholde mindre tøj (se hans skylanders video for at se, hvad der menes, selv om det er rimelig selvforklaren)

Dette blev afsløret på Unprofessional Fridays i går aftes.

Gravatar

#15025 elwood 13 år siden

[url=]Bungie fortæller om deres Destiny[/url]

Sci Fi er genren igen, men det ser ud til Bungie har en masse andre ide'er til det, spændt på og se mere til det, altid spændende når en udvikler introducere en ny verden for en i spil.

Always online delen er jeg dog ikke så meget for, men jeg vil da give det en chance.
Gravatar

#15026 elwood 13 år siden

Gravatar

#15027 The Insider 13 år siden

Er der begyndt at dukke nogen anmeldelser af "Crysis 3" op? Jeg var selv overrasket over, hvor vild jeg var med 2'eren...
War. War never changes.
Gravatar

#15028 TP-DK 13 år siden

Gamereactor har givet den 8/10.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15029 MoH 13 år siden

Nogen der ved hvad tid Sonys Playstation event begynder og hvor det er bedst og følge med?
Gravatar

#15030 elwood 13 år siden

kl. 00.00 Torsdag nat så at sige

Skriv ny kommentar: