Gravatar

#15031 DarkLight 13 år siden

Jeg sidder ved computeren kl 23.59 i aften :) Måske PSLife.dk eller playstadium.dk af danske sider.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15032 elwood 13 år siden

Håber virkelig ikke blot det er sequels de annocer her til start, self. skal de ha et stort navn der ligesom skal overbevise alle om den nye konsol.

Men en hel ny IP som kun kan lade sig gøre på PS4 ja tak! :)

Men jeg forventer ikke vi får så meget demoning og se i aften, som vi med garanti gør til E3.

Men okay Evolution Studius tæller også ned til eventet, så man kunne håbe på de havde noget hel nyt, som ikke var Motorstorm, de har arbejdet på.

Men ja nu må vi se, hvor meget de viser den her gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15033 HonoDelLoce 13 år siden

Det er næsten synd, at GTA V end ikke er udkommet endnu, for Rockstars "projekt" med at sammensmelte alle GTA-byerne på den næste konsol kunne dælendytme være en killer af dimensioner at kunne annoncere ved lanceringen af PS4 :D

Men mon ikke der nok skal komme noget nyt på bordet, der er PS4-exclusive og - potentielt - et kæmpe hit, lige som Uncharted til PS3'en.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15034 elwood 13 år siden

Det satser jeg også på der gør.
Gravatar

#15035 TP-DK 13 år siden

Mon ikke der kommer spil annonceringer fra Naughty Dog, Evolution Studius og det kunne virkelig være lækkert hvis det Metal Gear Solid spil der blev fremvist for noget tid siden udkommer til PS4.

Jeg synes heller ikke man har hørt meget om det spil ICO udviklerne er i gang med, så måske bliver den også vist frem.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15036 elwood 13 år siden

Fumito Ueda lead designer ved TEam ICO har skrevet følgende.

As some of you may have heard, I left Sony Computer Entertainment Japan Studio some time ago to pursue my creative passions. Nevertheless, I continue working on THE LAST GUARDIAN as a freelance contributor.

While it's been a long time coming, THE LAST GUARDIAN remains under my creative supervision and is still in development by an incredibly talented team.

I should also mention that details regarding THE LAST GUARDIAN's release is solely decided by Sony Computer Entertainment, not myself. Please keep an eye out for their official announcement.

Moving forward, it is my intent to continue my involvement with THE LAST GUARDIAN project, as well as pursue new creative projects with a fresh perspective. As I rekindle my passions as a creator, I look forward to seeing where it will take me, and I deeply appreciate your support during this transition.
Gravatar

#15037 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg fandt ud af forleden, at GameStop sælger PS2'ere til 250 kr. stk. Jeg besluttede mig for at købe en, da jeg er gået glip af en del gode titler igennem tidens løb, fordi jeg aldrig har været superstor konsolspiller.

Jeg er begyndt at samle en liste over spil, jeg skal have kigget lidt nærmere på og som folk omtaler som virkelig gode. Heldigvis ligger PS2 i en periode, hvor konsollen er stoppet med at blive produceret, men en del spil er superbillige i brugt tilstand.

Jeg har fx. bestilt SSX og SSX: Tricky til en samlet pris af 78 kr. via Amazon og satser på at købe spil som Killer 7, Tekken Tag, Resident Evil 4 osv.
Gravatar

#15038 JannikAnd 13 år siden

Jeg skal se Sonys annoncering hos IGN, hvor der også er en times optakt. IGN's Playstation hold er lidt en håndfuld, men de er så dejligt entusiastiske, at jeg klart foretrækker dem, når det kommer til rygtebørser og spekulationer.
Gravatar

#15039 Zombi 13 år siden

Det bliver også IGN jeg ser i aften/nat. Det bliver sgu spændende.
Gravatar

#15040 TP-DK 13 år siden

Drebble (15037) skrev:
Jeg fandt ud af forleden, at GameStop sælger PS2'ere til 250 kr. stk. Jeg besluttede mig for at købe en, da jeg er gået glip af en del gode titler igennem tidens løb, fordi jeg aldrig har været superstor konsolspiller.

Jeg er begyndt at samle en liste over spil, jeg skal have kigget lidt nærmere på og som folk omtaler som virkelig gode. Heldigvis ligger PS2 i en periode, hvor konsollen er stoppet med at blive produceret, men en del spil er superbillige i brugt tilstand.

Jeg har fx. bestilt SSX og SSX: Tricky til en samlet pris af 78 kr. via Amazon og satser på at købe spil som Killer 7, Tekken Tag, Resident Evil 4 osv.

Jeg har en hel stak PS2 spil liggende der er til salg, hvis du er interesseret.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: