Gravatar

#15121 elwood 13 år siden

Blizzard enter stage hmm...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15122 DarkLight 13 år siden

Boom :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15123 elwood 13 år siden

Diablo 3

Satme også et scoop for dem.
ikke noget jeg skal bruge tid på, men jeg kan sagtens se ide'en bag.

Men hvad det fremover kan betyde for Sony, er straks mere intressant.
Gravatar

#15124 DarkLight 13 år siden

Bah Diablo.. :
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15125 elwood 13 år siden

Men fremover for Sony så kan det her blive stort, med andre Blizzard titler.
Gravatar

#15126 elwood 13 år siden

Bungie og Destiny.

Ser blændende ud, miljøer og især musikken, spændt på og se, havd der sker med titlen fremover.
Gravatar

#15127 elwood 13 år siden

The Witness og Watchdogs var klart mine farvorit demo'er der blev vist.

Men ellers en rigtig god press meeting, hardware gennemgangen var også ganske fint fortalt, uden at det blev for techy.

Alt i alt en god lille visning, ingen look på selve konsollen, det må vi nok vente med til E3.

Men Prisen ahh PS4 blir kke billig, det lyder som om den er ret dyr i hardware dele, især Will Smith fra tested havde sin bekymring omkring det, med det hardware den havde i.

Men med det sagt var det en rigtig fin reveal.

Ikke noget med spillene der bare skreg Next gen af demo'erne her i starten KZ var nok den mest skuffene.

Men Watchdogs og The Witness dammm.

Gravatar

#15128 elwood 13 år siden

Glæder mig til GiantBombs mixup, hvis de laver det, den Car guy ber bare om at blive ledsaget af et sexy number, med slowmo.
Gravatar

#15129 Zombi 13 år siden

Playstation Meeting 2013

Hatten af for Sony for en meget imponerende, og lang, introduktion af Playstation 4. Jeg sidder tilbage med et sandt overflødighedshorn af indtryk og vil prøve at gennemgå alt hvad jeg fandt interessant ved afsløringen. Det meste er godt, men der er også et par små ting jeg fandt lidt tvivlsomme.

Lad os tage alt det gode først:

- Masser af software og ikke alt for meget kedelig snak om PS3 o. lign. Konferencen fokuserede primært på spillene og i sidste ende er det også det det hele handler om.

- Masser af nye IPs. Det var rart at se en masse nye spil fra udviklere som Capcom, Evolution Studios, Quantic Dream(selvom de ikke rigtig viste noget) etc. Den nuværende konsol generation har været lang og vi ser lidt for mange efterfølgere i serier der måske lige har kørt et år eller to for længe. Det er godt med noget fornyelse.

- Hvis det vi så var in-game så tager PS4 godt nok et gevaldigt skridt fremad. Her tænker jeg specielt på Capcoms nye titel Deep Down som så alt for sindssyg ud. Det har imponeret mig på en måde som jeg ikke troede var muligt mere, når det kom til spils grafik.

- Konsoller er stadig relevante. 360 og PS3 har været på markedet i lang tid og derfor er det måske ikke så underligt at PC spil langsomt men sikkert har overtaget tronen igen, når det kommer til grafik og præstation etc. PC har været overlegen de sidste 2 år på det punkt og jeg troede egentlig at konsoller var færdig med at sætte standarden for hvordan næste generation vil se ud. Jeg tog grueligt fejl. Konsoller har stadig masser af byde på og i nat blev niveauet hævet betydeligt.

- PS4 udkommer allerede i år. Om dette også gælder i Europa ved jeg ikke, men næste generation er endelig på vej og vi skal tilmed ikke vente så længe igen.

Det knap så gode:

- Blizzard. Da de først nævnte at Sony har indgået et samarbejde med Blizzard blev jeg rigtig spændt, men da det så vidste sig bare at være Diablo III faldte spændingen med rekord fart. Det var aftens eneste store skuffelse. Det bliver dog spændende at se hvad de kan få ud af dette samarbejde i fremtiden.

- Prisen. De nævnte ikke prisen og det tror jeg der er en meget god grund til. Den bliver dyr. Sony ville ikke fjerne fokusset fra alle de nye spil eller efterlade nogle negative indtryk, det er trodsalt første gang vi ser hvad PS4 er i stand til.

Det ser vi til E3:

- Det var lidt underligt at se en annoncering af en ny konsol uden egentlig at se selve konsollen. Hvordan ser den ud? Det ved jeg ikke. Mit gæt er at Sony gemmer noget til E3.

- Prisen. Jeg forventer ikke at den bliver billigere end PS3, men en masse andre vil helt sikkert blive skuffede når de hører prisen. Den kommer nok til at ligge omkring de $600 i USA, præcis ligesom PS3, og herhjemme kommer den til at koste 4000 kr. Det er i hvert fald mit gæt. Men for at være ærlig, så synes jeg faktisk ikke at det er så galt når du ser hvor meget du egentlig får for pengene.

- Naughty Dogs PS4 spil. Jeg havde egentlig forventet at de måske ville slutte af med i det mindste bare at tease hvad ND næste spil kunne være men ak nej. Så bliver det til E3.

På bundlinien:

Det var en suveræn konference og der var ikke så meget ligegyldig udenomssnak. Det var bedre end E3 for at være ærlig.
Gravatar

#15130 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

PC'en har nu været overlegen længere tid end 2 år, når det kommer til grafik. :)

Givet, der er sket en masse på PS3 og Xbox 360, siden deres launch, men vi taler altså oss' om, at alle spil kører i 720p og i mange tilfælde, kommer de ikke engang op på 60fps, men 30fps.

Selv mit 1200 kroners grafikkort, der har 1½ år på bagen, er i stand til at trække langt de fleste af mine spil i 1080p og jeg kan sagtens tweake mig til 60fps, mens spillet stadig ser bedre ud end på en konsol.

Dermed ikke sagt, at en konsol ikke har en plads i denne verden, slet ikke, jeg spiller selv PS3, har ejet en Xbox 360 og Wii. Grafik behøver heller ikke at være alfa og omega, det er Wii jo et glimrende eksempel på, men jeg tror desværre at denne generation af konsoller kommer til at trække udviklingen i negativ retning for PC-gamere, da der ikke er grund til de store skridt fremad, når konsollerne ikke har musklerne til at følge med.

Men man kan da håbe, at jeg tager fejl. :)

Skriv ny kommentar: