Gravatar

#15131 The Insider 13 år siden

Fandt man nogensinde ud af, om PS4'eren ikke godtog skiver?
War. War never changes.
Gravatar

#15132 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (15131) skrev:
Fandt man nogensinde ud af, om PS4'eren ikke godtog skiver?

Engadget nævnte et 6x BD-drev, men om det så også skal bruges til spil ved jeg ikke :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15133 DarkLight 13 år siden

#15130 - Drebble,

Sikkert ikke, men jeg er egentlig også ligeglad. Der er sket et skift i det hardware der vil blive brugt i næste generationskonsoller, og den forældede tankegang med at man finde meget bedre grafik på konsol-markedet, må vige pladsen for andre fokus-området. Hvor det var fokus før, vil der i fremtiden være meget mere fokus på alt det udenom konsollerne. Den sociale del, som mediacenter og deslige.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15134 DarkLight 13 år siden

HonoDelLoce (15132) skrev:
Engadget nævnte et 6x BD-drev, men om det så også skal bruges til spil ved jeg ikke :-)

Den kommer helt sikkert til at modtage skiver. Det er for tidligt at fase fysiske medier ud. Men Sony vil helt sikkert skubbe så meget igennem deres PS Store, som det er muligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15135 Lord Beef Jerky 13 år siden

Udkommer ps4 i år?! Det var sgu lidt af en overraskelse. Så er Sony muligvis hurtigere end Microsoft i denne omgang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15136 Zombi 13 år siden

Lord Beef Jerky (15135) skrev:
Udkommer ps4 i år?! Det var sgu lidt af en overraskelse. Så er Sony muligvis hurtigere end Microsoft i denne omgang.

Jep.

PS4 coming holiday 2013
Gravatar

#15137 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

#15133 -

"Sikkert ikke" til hvilken del? :)
Gravatar

#15138 DarkLight 13 år siden

At du tager fejl. Jeg tror ikke på at konsollerne vil trække pc-gamere over pga performance længere.
Gravatar

#15139 The Insider 13 år siden

Så altså intet nyt om, hvorvidt spillene kun kan downloades eller også bliver tilgængelige på skive? Er det ikke lidt for tidligt at lave dem download-only, især når nu de med garanti kommer til at fylde meget mere (og dermed kræve større båndbredde) end den forrige generations spil? Jeg kan ikke leve i en verden, hvor man kun kan downloade spillene! Vræææææællll!!!
War. War never changes.
Gravatar

#15140 Høegh 13 år siden

The Insider (15139) skrev:
Så altså intet nyt om, hvorvidt spillene kun kan downloades eller også bliver tilgængelige på skive? Er det ikke lidt for tidligt at lave dem download-only, især når nu de med garanti kommer til at fylde meget mere (og dermed kræve større båndbredde) end den forrige generations spil? Jeg kan ikke leve i en verden, hvor man kun kan downloade spillene! Vræææææællll!!!

Du kan roligt regne med at drevet overvejende er tiltænkt spil. Ellers havde der ikke været nogen grund til at gøre det til et 6x BD-drev
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: