Gravatar

#15171 elwood 13 år siden

Jep men du skal nu også se de rigtige manden fra Sucker Punch, jeg har aldrig set en mere dramatisk oplæg til et spil om "superhelte"

Det her er alvor gutter!

Og The Car guy, der skal nok også komme en video med ham, med et sexy track.

Driveclub (det er det næste spil fra dine Motorstorm guys Johan
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15172 JannikAnd 13 år siden

sluppermand (15166) skrev:
Jeg kan forstå at Watch Dogs er et nex-gen spil, men betyder dette at det ikke kommer til de nuværende konsoller?
Nej, det skulle efter sigende også lande på current gen. Men med PS4'erens "share" og konstante netværksforbindelse in mente, må spillet næsten siges at være skræddersyet til netop den maskine.

Det er ærgerligt med den manglende bagudkompatibilitet. Men den skal i hvertfald ikke afholde mig fra at købe skiver til PS3'eren indtil efterfølgerens launch. Jeg har heller ikke det store problem med at have to konsoller stående samtidig. Det har jeg sgu haft i årevis alligevel. Det største problem i mine øjne er, at de nuværende konsoller sjældent holder mere end 5-6 år, og så er det lidt klodset, hvis man er nødsaget til at købe en ny PS3 for at spille sine gamle spil, når den en dag står af.
Gravatar

#15173 elwood 13 år siden

Gravatar

#15174 elwood 13 år siden

Ang. Watchdogs demo'en.

At 4:12 in the demo video, you'll see the action zoom in on a security camera that appears to get hacked. Who's getting into the device's security code? It didn't look like Aiden Pearce was doing it. I asked Morin if it was another player jumping into the Watch Dogs demo. Here's that exchange:

Kotaku: I seem to remember that you guys talked about asynchronous multiplayer design at E3. Is that what we saw at the end of the demo, where the camera was being hacked?

Morin: Yeah, that's a nice observation. Not everybody picked that up. Watch Dogs is all about hyperconnectivity. To me, that has to mean all the time and anywhere. So yes, other people are out there all the time, when you don't expect it. Whether you're playing single-player or multiplayer, it's happening. You're saying asynchronous but it's much more real-time than that…

Kotaku: Because we saw a real-time demo tonight, right? What we saw was another player jumping into the game and affecting a certain part of the gameplay…

Morin: Yes, exactly. There's more detail to come on that.

Spændt på og se, når de fortæller mere om den del, damm det her spil har så meget potentiale, men i baghovedetnager bare den her ting om det hele går hen og blir repetitive efter noget tid, eller om det hele virkelig er så dynamisk, som man får indtryk af indtil videre, Håber virkelig på det, men ohh der er et stykke endnu, før de har overbevist mig på det punkt.

Gravatar

#15175 elwood 13 år siden

Hehe de sidder og snakker med Brad Muir fra Double Fine, omkring hele det her aspektet med shareing på PS4 og det her emd at folk kan se andre folk spille.

Hvortil Ryan siger noget i retningen af, I know this is crazy, but there are actually people out there, who wanna watch other people play games, it's crazy, but it's out there.

Hvorefter han lige vender blikket direkte mod cam'et hehe prizeless 8-)
Gravatar

#15176 DarkLight 13 år siden

Check lige Sony's marketing på Vita:
http://playstadium.dk/38004/sony-det-er-dobbelt-sa...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15177 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jimmy Fallon prøver det nye Killzone spil:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15178 Zombi 13 år siden

[quote=Whispering Horse (15177)]Jimmy Fallon prøver det nye Killzone spil:

Fallon har aldrig rørt et spil i sit liv. Fallon kalder sig selv en gamer, jeg har egentlig altid hadet det udtryk, men hver gang en udvikler kommer forbi er det som om at han aldrig har haft en controller i hånden før.
Gravatar

#15179 Zombi 13 år siden

Coolshop har sat prisen på PS4 til 4000 kr:
https://www.coolshop.dk/catalog?term=/ps4&sort...

Men intet er selvfølgelig sikkert før Sony har sagt det. :)
Gravatar

#15180 DarkLight 13 år siden

Det er jo bare et gæt. Dit eget gæt ville have lige så meget grundlag.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: