Folk spekulerer i om man kan spille sine gamle spil via Cloud ved bare at smide skiven i BD-drevet og man fx. skal have abonnement til PS+ - det ville faktisk give meget god mening.
Angående PS3 titler, så bliver det vel bare således at man bliver nødt til at have to konsoller. I første omgang er de nok mest interesseret i at få rullet en masse nye spil ud til PS4. Når den så er etableret vil de garanteret lave specielle PS4 versioner af PS3 spil, så de også kan udnytte de flere kræfter.
F.eks. kunne jeg godt forestille mig at der kom en Infamous Collection med alle tre spil etc.
Jeg tror dog ikke at maskinen bliver ligeså dyr som PS3 ved launch, simpelthen fordi man ikke kan spille på, at den kan køre gamle spil. Hardwaren er overvejende PC-hardware og dermed vil produktionsomkostninger samt udviklingsomkostninger være markant lavere end PS3'en var.
Jeg kunne godt forestille mig en bareboneudgave til 2500 kr. og en premiumudgave til 3000-3500 kr.
Men hvis det viser sig at PS4 slet ikke bliver bagud kompatibel på nogen måde, så vil der ikke være meget ide i at investere i PS3 spil.
F.eks. vil jeg da ikke købe The Last of US, hvis jeg ved at det ikke kan bruges til PS4. Så venter jeg hellere til at købe det, når det bliver tilgængeligt på PS4.
Men alle dem der ikke holder øje med gaming sites, har jo ikke haft nogen anelse om at der ville være et event. Og jeg tror ikke at folk der ikke er "hardcore gamere" ville gide sidde kl. 12 om natten for at se showet.
Det samme gør sig som sådan også gældende med E3. Mainstreampressen dækker det, men kun i overfladisk grad.
Og på samme måde har den mere mainstream presse også dækket dette event (Ekstrabladet streamede det fx også). Det var jo trods alt lanceringen af en ny Playstation. Forskellen er her, at Sony og alle der annoncerede noget til eventet stort set har alt opmærksomheden for sig selv - Og deres kommunikation og PR bliver hverken fortyndet eller forstyrret af andre parter.
Pressen kan af gode grunde ikke give alle titler lige meget opmærksomhed på en gang. Så under E3 er der typisk en masse titler der drukner i mængden. Også derfor at E3 er blevet lidt mindre med årene. Fordi det ikke kan betale sig firmaerne at annoncere alting på én gang, når man nu har et helt år hvor man kan sprede det ud over.
#15161 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#15162 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
F.eks. kunne jeg godt forestille mig at der kom en Infamous Collection med alle tre spil etc.
#15163 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#15164 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Jeg kunne godt forestille mig en bareboneudgave til 2500 kr. og en premiumudgave til 3000-3500 kr.
#15165 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
F.eks. vil jeg da ikke købe The Last of US, hvis jeg ved at det ikke kan bruges til PS4. Så venter jeg hellere til at købe det, når det bliver tilgængeligt på PS4.
#15166 sluppermand 13 år siden
#15167 elwood 13 år siden
Det footage vi så fra eventet kørte på en high end pc, og var således ikke PS4 hardware.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15168 Høegh 13 år siden
Det samme gør sig som sådan også gældende med E3. Mainstreampressen dækker det, men kun i overfladisk grad.
Og på samme måde har den mere mainstream presse også dækket dette event (Ekstrabladet streamede det fx også). Det var jo trods alt lanceringen af en ny Playstation.
Forskellen er her, at Sony og alle der annoncerede noget til eventet stort set har alt opmærksomheden for sig selv - Og deres kommunikation og PR bliver hverken fortyndet eller forstyrret af andre parter.
Pressen kan af gode grunde ikke give alle titler lige meget opmærksomhed på en gang. Så under E3 er der typisk en masse titler der drukner i mængden. Også derfor at E3 er blevet lidt mindre med årene. Fordi det ikke kan betale sig firmaerne at annoncere alting på én gang, når man nu har et helt år hvor man kan sprede det ud over.
#15169 elwood 13 år siden
Men frygt ej, jeg har noget som er næsten lige så godt.
[url=]PS4 Press meeting quick version[/url]
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15170 The Insider 13 år siden