Gravatar

#15221 Zombi 13 år siden

JannikAnd (15218) skrev:
"Beyond: Two Souls" har omsider fået officiel udgivelsesdato: 8. oktober. Derudover er Willem Dafoe blevet offentliggjort i castet.

Her er et link til nyheden, samt lidt nye klip fra spillet:
http://www.ign.com/articles/2013/03/01/beyond-two-...

Man må sige at Cage virkelig får nogle stor navne med i den her omgang. Det bliver spændende at se om der måske bliver afsløret en enkelt eller to skuespillere til inden release.
Gravatar

#15222 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Meget spændende med hensyn til Beyond: Two Souls. De er også gode til at markedsføre sig, med kun at afsløre lidt af gangen.

Og det at Willem Dafoe medvirker er trods alt en overraskelse.

Mon ikke også at der bliver nogle preorder gaver ala det her: http://blog.us.playstation.com/2013/03/01/willem-d...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15223 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Spørgsmålet er bare om man kan abstrahere fra at Ellen Page og Willem Dafoe medvirker.
Gravatar

#15224 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Apropos Bioshock Infinite, så præsenterer det noget af det som jeg finder irriterende ved spilindustrien i øjeblikket.

Man kan så købe et season pass, således man får adgang til alle fremtidige DLC. Altså blot endnu en mulighed for dem til at malke køberne for penge. Jeg er træt af de utalige DLC som der lige pludselig dukker op efter et spil er udkommet. Altsammen gjort strategisk, således de kan tjene flere penge.

Heldigvis er det ofte ting som ikke bringer noget til historien eller plottet og kan derfor undværes.
Gravatar

#15225 Ericmase 13 år siden

Whispering Horse (15224) skrev:
Apropos Bioshock Infinite, så præsenterer det noget af det som jeg finder irriterende ved spilindustrien i øjeblikket.

Man kan så købe et season pass

Til BioShock Infinite?

Battlefield 3 PREMIUM, Black Ops 2 SEASON PASS og nu BioShock Infinite SEASON PASS. Jamen dog...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15226 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Til Bioshock Infinite og en masse andre spil.
Gravatar

#15227 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har ikke noget imod DLC's - tvært imod, så ser jeg det som en fantastisk (frivillig) måde at spille videre på et spil, man godt kan lide.

Samtidigt er det også ofte en mulighed for spiludviklerne for at komme af med nogle idéer, de havde under udviklingen af et givent spil, som måske ikke ville passe ind i spillet som sådan (som f.eks. rumvæsen-DLC'en i Fallout 3 - husker ikke lige navnet).

Så længe det ikke ikke bliver sådan, at dele af en hovedhistorie mangler, så gør DLC'er mig så absolut intet..

Season Pass (og hvad udviklerne ellers vælger at kalde det) har jeg endnu mere svært ved at se noget negativt i? Et tilbud om at spare penge på DLC'er er vel fint nok? Det er vel ganske frivilligt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15228 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg er mere fortaler for at man gør det hele tilgængeligt fra starten, i stedet for at udgive det senere.

Læg alle kortene på bordet med det samme, i stedet for at udgive DLC på DLC. Når man en gang har købt spillet, bør man også få adgang til hele spillet.
Hvis der så er ting som udviklerne ikke mener skal med i spillet, så bør de helt droppe det.

Jovist er det frivilligt, det er det meste, men det betyder ikke at jeg er irriteret over deres forretningsmodeller hvor de går mere op i at tjene penge end i at være kreative på spilfronten.
Gravatar

#15229 Ericmase 13 år siden

HonoDelLoce (15227) skrev:
Jeg har ikke noget imod DLC's - tvært imod, så ser jeg det som en fantastisk (frivillig) måde at spille videre på et spil, man godt kan lide.

Samtidigt er det også ofte en mulighed for spiludviklerne for at komme af med nogle idéer, de havde under udviklingen af et givent spil, som måske ikke ville passe ind i spillet som sådan (som f.eks. rumvæsen-DLC'en i Fallout 3 - husker ikke lige navnet).

Så længe det ikke ikke bliver sådan, at dele af en hovedhistorie mangler, så gør DLC'er mig så absolut intet..

Season Pass (og hvad udviklerne ellers vælger at kalde det) har jeg endnu mere svært ved at se noget negativt i? Et tilbud om at spare penge på DLC'er er vel fint nok? Det er vel ganske frivilligt..

Er komplet enig i det hele! Fallout 3 DLC'en hedder vist Mothership Zeta. Spillet har nok den fedeste teaser overhovedet til et spil:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15230 HonoDelLoce 13 år siden

Og det må du gerne være irriteret over. Jeg forstår det bare ikke.

Skal bil-fabrikanter så også lade være med at producere ekstraudstyr, hvis det alligevel ikke kommer med i standardudgaven?

For mit vedkommende er DLC'er en perk, lidt ekstra at godte sig med, hvis man virkelig kan lide et spil og gerne vil have lidt mere efter spillet ellers er slut. Hvis man ikke er til den slags, så lad være med at købe det.

Men det kan da på ingen måde svare sig at være irriteret over det. Livet er s'gu for kort til at lade sig gå på af sådanne ting :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: