Gravatar

#15231 JannikAnd 13 år siden

Jeg kan nu sagtens forstå WH's frustration, omend det ikke rigtig vækker harme hos mig. Det er fjollet, når DLC i form af ekstra maps i spil som Battlefield 3 skal koste penge, når de er planlagt helt fra spillets start. Det bør ikke koste i omegn af 8-900,- at eje hele pakken.

Optimal DLC i min optik, er når der er tale om skæv udvidelse af historien, der ikke nødvendigvis passer ind i selve kampagnen, men som kan bruges for fans til at vende tilbage til verdenen i en form, hvor designerne kan være lidt mindre polerede. "Bonfire of Vanities" til AC2 er et godt eksempel eller "Undead Nightmare" til Red Dead Redemption.
Gravatar

#15232 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (15231) skrev:
Optimal DLC i min optik, er når der er tale om skæv udvidelse af historien, der ikke nødvendigvis passer ind i selve kampagnen, men som kan bruges for fans til at vende tilbage til verdenen i en form, hvor designerne kan være lidt mindre polerede. "Bonfire of Vanities" til AC2 er et godt eksempel eller "Undead Nightmare" til Red Dead Redemption.

Ganske enig..

JannikAnd (15231) skrev:
Det er fjollet, når DLC i form af ekstra maps i spil som Battlefield 3 skal koste penge, når de er planlagt helt fra spillets start. Det bør ikke koste i omegn af 8-900,- at eje hele pakken.

Det er da noget vås, at noget ikke må udgives som DLC fordi det er planlagt fra starten af. Langt de fleste DLC'er er da planlagt fra starten af.

I forhold til maps til f.eks. BF3, så er det vel bare et spørgsmål om, at de baner slet ikke ville være blevet lavet. Det koster ekstra at lave ekstra, derfor må det også være til en ekstra pris.

Selvfølgelig er DLC'er blevet attraktive for udviklerne, fordi de har opdaget, at der er penge i lortet. Folk er mere villige til at give et mindre beløb for ekstra til et eksisterende spil end at skulle punge for et helt nyt spil hele tiden, og som jeg skrev tidligere - så længe det ikke er dele af en hovedhistorie, der pludselig mangler og skal købes ved siden af, så kan jeg s'gu ikke rigtigt se noget fjollet i det.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15233 elwood 13 år siden

Lige præcis med Beyond: Two Souls

Så håber jeg nu også der kommer en masse ukendte talenter i spillet, self. er det fedt nok med de store navne også, men hvis hele castet bare fyldes ud af de her big names, kan det ha negativ effekt, fordi man netop blot sidder og tænker på den skuespiller der lægger stemme til.

Det største problem for mig med Heavy Rain var at skuespillerne ikke havde den rigtige accent, FBI agenten mener jeg sku fremstå som en New Yorker, han lød langt fra som det han sku være, og sådanne ting bryder bare illusionerne, og indlevelsen for mig.

Rockstar mestrer om nogen det og finde de her relativ ukendte talenter, som bare passer perfekt til rollen de har valgt. Så det er hel ok med et par store navne det har Rockstar også selv gjort, men jeg mener det er lige så vigtigt og finde nogle talenter man ikke lige umiddelbart genkender.

Nolan North FØR han endte i stortset alle spil, var også perfekt castet i rollen som Nathan Drake, nu her høre jeg bare Nolan North i alle spil, med mindrer self. det er noget hel anderledes såsom The Penguin i Arkham City.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15234 Lord Beef Jerky 13 år siden

Se på dem der lavede The Witcher-spillene... al DLC de har udgivet sidenhen, har været gratis. Det er sådan, det skal være!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15235 colocho 13 år siden

# 34 - Præcis, finder det usmageligt når udviklere laver en "Konami", hvor DLC'en allerede er på skiven, og "DLC'en" blot er en kode til at unlucke dette.. Føj..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15236 JannikAnd 13 år siden

elwood (15233) skrev:
Nolan North FØR han endte i stortset alle spil, var også perfekt castet i rollen som Nathan Drake, nu her høre jeg bare Nolan North i alle spil, med mindrer self. det er noget hel anderledes såsom The Penguin i Arkham City.
Eller ynkelige, defekte turrets i "Portal 2" :)
Gravatar

#15237 elwood 13 år siden

For ikke og tale om Broken AI

I'm in space, selv om han i det spil har lidt fordeln af at de kan manipulere med stemmen en del, i The Penguin, der er det helt ham sel, det jeg mener er blot at hans regular voice, den blev brugt for meget i sin tid, den tilhøre ham selv og så self. Nathan Drake, jeg kan bare kun tænke Nathan Drake når jg høre ham i andre spil med den stemme.

Det gik "hel galt" da de havde formået og få to personer i Mafia 2 til og snakke med hinanden, begge stemmelagt af Nolan North :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15238 Pécuchet 13 år siden

Er det værd at afsætte penge og tid til Dark Souls?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#15239 Thomsen 13 år siden

Hvad er det, folk synes er så godt ved Bioshock-serien?

Jeg købte første del og spillede den igennem sidste år, men grundlæggende syntes jeg, det var lidt kedeligt og meget middelmådigt.

Jeg sidder nu og spiller anden del igennem (hentet gratis via PS+), og selvom det da er noget flottere, så synes jeg stadigvæk ikke, det får mig op at ringe. Våben- of plasmidscyklingsmekanismen er irriterende, og idéen om at få baggrundshistorien løbende fortalt gennem endeløse optagelser er i mine øjne forstyrrende og dårlig fortælleteknik.

Så... why? Hvad er set, jeg ikke ser?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15240 DarkLight 13 år siden

Hvis du ikke kan lide det, så er den vel ikke længere...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: