Gravatar

#15311 elwood 13 år siden

Der er dog også steder i Uncharted, hvor man i cutscenes ser Nathan beklager sig over det hele, og hans situation, og så skyder han lige en 20-25 mænd, hvorefter han sætter sig igen og beklager sig over det hele.

Nej Tomb Raider er mere tydelig med det, det er rigtigt, men det med psykopatiske måder, well ok man kan lave nogle ganske munter ting, det man får XP ved som man kan bruge til og upgrade sine skills i TR det er når man laver finishe kill altså f.eks. Headshot, bow kill, stealht kill, det får man mere XP for end blot og dræbe dem med pistol eller ligende. Så det er ikke headsot som sådan man belønnes for men mere overordnet da det høre under gruppen finishe kills.

Eksemplet med shotgun har jeg ikke stødt på selv endnu, og jeg tror jeg er ganske tæt på slutningen nu.

Tomb Raider historien er nu ikke så alvorlig som først antaget, det starter med en Survivor del, og man ledes til go tro at man skal jagte føde, men det er blot XP, og ja så går der rent L.O.S.T i det på en måde, da Lara også ender op på en Ø. Og jeg tro nu ikke det centrale tema i spillet af hendes afskræk overfor det, hun føler ubehag ved sit først dyredrab, og da hun skal dræbe mennesker, senere hen så råber hun kommentar tilbage til fjenden.

Jeg tror blot anmelderne har set lidt for meget på hele den her del med Lara har det af helvedes til mentalitet, og hun skal lærer og klare sig selv i den grumme verden, måske er det også blot den markedsføring som de har lavet der har været forkert, egentlig handler det i bund og grund blot om en origin story til Lara Croft, som er ganske simpel, udviklernn udgiverne har så blot valgt og lancere det som et slags survivor game, med tryk på alvor, og det er det nu egentlig ikke.

Hvis jeg sku hænge mig i alle tingene så kunne Uncharted 3 også pilles ned, på nogle punkter, jeg gad f.eks. stadigvæk godt og vide, hvor de forsvundne dele af historien blev af, bulletproof mand, man ingen forklaring får på ?

Men summar sumarium, det er pokkers underholdende så længe det vare, og det er nu en gang det vigtigeste for begge spil :)

Survivor eller killing machine, Lara er kommet godt fra start, og nu blir det spændende, og se, hvor de tager den herfra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15312 Kyllingebenet 13 år siden

Øv, min lokale spilpusher havde ikke fået Tomb Raider hjem i dag, så må se om jeg ikke kanfå fat i det i morgen. :'( Ellers har jeg lige vundet det nye God of War på Sony Playstation's facebook side!
Mental striptease..
Gravatar

#15313 elwood 13 år siden

Ahh så du er fra Grenå.
Gravatar

#15314 misuma 13 år siden

Så er Lara Croft hjemme hos mig, og indtil videre er det et fedt bekendtskab.

For mig, er det Uncharted i en mørkere tone, med et snert af survival horror. Desuden føles det mere åbent end sammen med Drake.

Buen er iøvrigt sej at bruge!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15315 elwood 13 år siden

Survival Horre delen går dog hurtig væk til fordel for ren action, buen er sej ja, som GiantBomb også siger 2013 Year of the Bow!

Det med at det er åben well du kan rejse rundt mellem de forskellige camps, med noget open world blir det nu aldrig rigtig. Der er lidt Metroid /batman over det idet man får værktøjer der gør man kan nå uopnåelige steder som man ikke kunne nå før.
Gravatar

#15316 elwood 13 år siden

A survivor is born
end tekst fra spillet.

Tomb Raider er nu gennemført, damm der sker ting og sager i slutningen meget unchart'sk men der skal også ske en masse i endgamet, så det er hel ok, og ja det har sku været en god oplevelse, og jeg var glad for der lige kom "tributen" til hendes to pistoler som vi kender hende med, da vi først gang mødte hende.

Gravatar

#15317 MoH 13 år siden

Sim City har ikke lige frem den bedste start.
[url=
Reddit
Gravatar

#15318 MuManden 13 år siden

Er der egentlig nogen af jer der har prøvet Sim City?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#15319 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Nope, i lyset af de massive problemer, har jeg ikke travlt med at købe det. Jeg var meget glad for de første spil, så jeg skal da sikkert prøve dette, hvis det nogensinde kommer til at virke.
Gravatar

#15320 Zombi 13 år siden

Nå så købte jeg også det nye Tomb Raider og jeg glæder mig til give mig i kast med det. :)

Skriv ny kommentar: