Gravatar

#15301 Kruse 13 år siden

[url= i spil[/url]

Youtube video på fransk, så husk at sætte undertekster på!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15302 Snaden 13 år siden

Whispering Horse (15296) skrev:
Jeg synes at det nye Sim City ser skuffende ud. En ting er at den der spiller hele tiden skal være koblet op på deres servere end anden ting er den kæmpe begrænsning spilleren har i hvor stor en by der kan bygges.

Der er heller ikke noget med at bygge elledninger og vandrør, men omvendt så findes det i de tidlige spil. Det er nok en af grundene til at det er droppet. De ønsker sikkert at gøre hele spillet socialt ved at man også skal være koblet op på deres servere.

Maxis skulle vist allerede have været ude og love, at de ville lave en opdatering, så man kan bygge på større arealer.

Med hensyn til, at skulle være online konstant, så er jeg helt enig med dig. Det er sgu lidt tåbeligt.
Gravatar

#15303 MoH 13 år siden

Så er Arma3 alpha'en købt :) Glæder mig meget til at få det prøvet og så er 24,99€ ikke galt for alpha, beta og det fulde spil når det udkommer :)
Gravatar

#15304 Verbal 13 år siden

Er der stadig ikke nogen som spiller Hitman Absolution på PS3? Jeg mangler at gennemføre en vens mission for at kunne få mit platin.

HonoDelLoce (15279) skrev:
Jo, jeg gør. Jeg har dog (endnu) ikke fået lavet en mission selv :D Det er dog planlagt, da jeg selv er gået i gang med at hive trophies i det ;)

Vil du så ikke oprette mig som ven? Nu eller når du engang selv har tilrettelagt en mission? Mit brugernavn er ElBanana-TAR
And like that... he's gone.
Gravatar

#15305 MoH 13 år siden

[url= The Game -- Reveal Trailer[/url]
Gravatar

#15306 DarkLight 13 år siden

Er det mig der er for gammel, eller er det bare overhovedet ikke sjovt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15307 JannikAnd 13 år siden

I så fald er jeg også for gammel med 27 år på bagen. Det ser komplet retarderet ud!
Gravatar

#15308 The Insider 13 år siden

Bliver ved med at glemme, hvor purung du er, Jannik!
War. War never changes.
Gravatar

#15309 elwood 13 år siden

Jeg tror de prøver for hårdt, og ja end ikke Nolan North kan redde det her (yep det er ham man høre)

Btw. Tomb Raider altså damm, som jeg skrev på FB, det her er et af de spil jeg bare ikke vil ha slutter, det er rent underholdning, det er ikke perfekt, men for satan det er sjovt, og den stakkels Lara hun blir kastet rundt med på grusom vis, Nathan Drakes klynkeri er rent børnehave i polsterede rum, i forhold til, hvad den kære Lara Croft udsættes for, bare inde for de første små 20 min. har hun skadet sig mere end den kære Nathan Drake har i hans serie.

Men det er sjovt at folk (læs anmelderne) går så meget efter det her med at Lara fremstilles som en person der ikke rigtig bryder sig om at dræbe, og de her ting hun udsættes for, hvor hun fem min. efter er den rene dræber maskine.

Så det er gameplay vs. det som fremstilles i cutscenes der ikke stemmer mener de.

Det er bare sjovt at præcis de samme ting er gældende for Uncharted serien, men her påpeger de det ikke rigtigt (Area5 drengene var faktisk de eneste der rigtig omtalte det), eneste gang jeg også har hørt det nævnt var med Nico Bellic i GTA IV.

Men hvis man ser bort fra det og jeg mener ærlig talt at det er et af de sværeste punkter og balancer, så det ødelægger nu ikke noget for mig, så er det her et fantastisk reboot af Lara Croft.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15310 Zombi 13 år siden

#15309 Jeg tror problemet med Tomb Raider kontra Uncharted er at Tomb Raider er et meget mere alvorligt spil. Jeg har ikke selv spillet endnu, men det jeg hører fra bl.a. Patrick Klepek og Brad Shoemaker er at kontrasten mellem historien de vil fortælle og gameplayet netop er så meget mere desto tydeligere i det her tilfælde end det er i Uncharted, fordi at Tomb Raider er mere alvorlig i tonen.

Jeg mener det er Shoemaker der sagde, at du kan slå fjenderne i ihjel med en shotgun ved først at skyde dem i maven og derefter forsætter Lara så hele vejen op med efterfølgende skud i brystet, halsen og til sidst hovedet. Ikke nok med at det måske virker lidt unødvendigt, så får man vist også bonus XP for lige netop at dræbe sine modstandere på den måde, eller sådan jeg i hvert fald forstået det. Ligeseom man også får XP for at slå dyr ihjel og der er forresten ingen grund til at slå dem ihjel, udover at du får XP for det, men du har ikke brug for at slå dem ihjel for at overleve. For mig lyder det som om at spiludviklerne ikke har kunne finde ud af hvilket spil de ville lave: er det en seriøs fortælling om overlevelse med en person der er tvunget ud i en ekstrem situation eller du en mindless killing machine? Så for mig lyder det som om at historien, i hvert fald til at begynde med, har lidt problemer med at balancerer de to.

Med henhold til Uncharted så har den del af spillene aldrig generet mig. For det første fordi at Uncharted serien er en meget mere munter serie, i mangel af bedre ord, som bygger på eventyr, action og spænding. Uncharted vil ikke fortælle en realistisk fortælling om en person der er tvunget til at dræbe for at overleve, og som har det virkelig dårligt med dette, men det vil Tomb Raider og derfor opstår der en tydelig kontrast mellem historie og gameplay. For det andet er Uncharted spillene ikke mere voldelige end nogen af Indiana Jones filmene, faktisk er Raiders of the Lost Ark mere voldelig end alle UC spillene tilsammen, folk bliver skudt i UC men vi ser aldrig noget blod eller lignende, de falder bare ned.

Hvis et centralt tema af handlingen i dit spil er ubehagen over det at tage et andet menneskes liv, så lad være med at lave et spil hvor man får bonus XP for at slå ihjel på de mest psykopatiske måder. Jeg tror det er det der generer folk så meget, det virker som om at udviklerne ikke rigtig har tænkt de to dele igennem.

Skriv ny kommentar: