Gravatar

#15331 colocho 13 år siden

# 26
Ja, kan du så se at komme online, det er jo lørdag! ;)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15332 MoH 13 år siden

Vil også meget gerne, men skal ud og se Sofies søster spille med sit band.. Men bare rolig kommer på i morgen ;)
Gravatar

#15333 colocho 13 år siden

Det er så ok, for denne ene gang.. Sofies søster siger du, kan vi få en alder her? ;)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15334 MoH 13 år siden

Hun er 19, så nok ikke lige dig, men man ved jo aldrig ;)
Gravatar

#15335 colocho 13 år siden

Haha, lidt kuvøseguf har vist aldrig skadet nogen ;)
Hyg jer!
Gravatar

#15336 elwood 13 år siden

Vi munter os med Red Faction Guerrilla til LAN, det er ganske munter, alt er kaos, bygninger vælter ned om ørene, eksplosioner stealth og store hammer, der smadrer folk halv vejs gennem luften good fun :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15337 Muldgraver 13 år siden

MuManden (15318) skrev:
Er der egentlig nogen af jer der har prøvet Sim City?

Jeg kan godt lide spillet. Grænserne for arealet man kan bygge på finder jeg dog for små. Det opvejes lidt af, man er knyttet sammen med de omkringliggende områder, så man i stedet for at spille en by spiller flere. I hvert fald som singleplayer. Det er egentlig interessant nok, men jeg synes nu stadig, jeg mangler plads at bygge på.

Ærgerligt det er så hæmmet af EAs spekulationer og reguleringer. Jeg håber de med tiden får fikset spillet.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15338 MMB 13 år siden

TV2 elsker også Assassin's Creed: http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1918387/tv...
Gravatar

#15339 Zombi 13 år siden

Damn det nye Tomb Raider er godt. Det er et af den slags spil, hvor jeg faktisk er bange for at spille det for længe af gangen af frygt for at det skulle ende for tidligt. Det bliver nemlig kun bedre og bedre. Det er lidt ligesom Uncharted bare en lille smule mere dystert/"realistisk" i tonen med et snert af horror i sig. Det er med andre ord fantastisk og enhver burde tjekke det ud.

Hvis det holder niveauet kunne det meget vel ende med at være et af årets bedste spil, i hvert fald i top 5 for mig. :D

Der er selvfølgelig også GTA V, The Last of Us, og Beyond etc. men jeg synes TR har sat niveauet højt indtil videre. :)

Spil det. NU!
Gravatar

#15340 Kyllingebenet 13 år siden

Jeg kan først få mit TR i morgen. :'( Men glæder mig satme til at komme i gang med det!
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: