Jeg fik gennemført Tomb Raider i nat, og jeg må tilstå at det er et af de bedste spil som jeg har spillet på min PlaySation 3 - og jeg har spillet MANGE spil efterhånden!
Jeg er imponeret over, at de har formået at genopfinde Lara Croft, uden at ødelægge det indtryk man allerede havde af hende i forvejen. Hendes origin historie der fortæller historien om hvordan hun har udviklet sig fra en uskyldig pige til en dræbermaskine, er en værdig "efter"følger til de klassiske spil, og det nye Tomb Raider formår at puste liv i en spilserie der mere eller mindre var gået i stå. En anden ting jeg godt kan lide ved spillet, er at der ingen bugs er! Hader virkelig spil der er fulde af bugs! Men Tomb Raider fungerer gnidningsfrit, og styringen er også værd at nævne. :)
Nå men.. nu skal jeg i gang med det nye God of War!
Jeg oplevede kun en enkelt eller to bugs, men tror også bare at jeg var lidt uheldig, men de var som sådan ikke noget der ødelagde spillet. Faktisk er TR nok også et af de mest bug frie spil jeg har spillet.
Nå jeg har også lige bestilt "Valkyria Chronicles" som skulle være et af de bedste strategi spil til PS3. Der er alligevel et par måneder mellem "The Last of Us" og GTA V hvor der ikke rigitg udkommer noget jeg er interesseret i, så jeg kan lige så godt få spillet alle de titler igennem jeg mangler. :)
Det kan også være at GOW: Ascension er faldet i pris til den tid.
Så har jeg spillet de første par missioner i HotS igennem, nu skal jeg lige have en lille pause, før jeg fortsætter. Sværhedsgraden er dog noget nemmere end sidste gang, nu må vi se, om jeg ender med at skrue lidt op.
#15401 DarkLight 12 år siden
#15402 MoH 12 år siden
#15403 Muldgraver 12 år siden
Heart of Darkness af Joseph Conrad
Aldeles glimrende bog :)
#15404 Kyllingebenet 12 år siden
Jeg er imponeret over, at de har formået at genopfinde Lara Croft, uden at ødelægge det indtryk man allerede havde af hende i forvejen. Hendes origin historie der fortæller historien om hvordan hun har udviklet sig fra en uskyldig pige til en dræbermaskine, er en værdig "efter"følger til de klassiske spil, og det nye Tomb Raider formår at puste liv i en spilserie der mere eller mindre var gået i stå. En anden ting jeg godt kan lide ved spillet, er at der ingen bugs er! Hader virkelig spil der er fulde af bugs! Men Tomb Raider fungerer gnidningsfrit, og styringen er også værd at nævne. :)
Nå men.. nu skal jeg i gang med det nye God of War!
#15405 Zombi 12 år siden
#15406 elwood 12 år siden
Hell yeah!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15407 elwood 12 år siden
Uden at spoile, der er altså en masse bugs i det spil, muligvis også nogle spildesign relateret af slagsen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15408 JannikAnd 12 år siden
#15409 Zombi 12 år siden
Det kan også være at GOW: Ascension er faldet i pris til den tid.
#15410 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden