#15389 hehe. Ja det er nu heller ikke et kritikpunkt, for sådan er det i de fleste spil.
#15390 Det gjorde jeg også og det er godt fortalt. I øvrigt er jeg glad for at de, i hvert fald indtil videre,
ikke er kommet med et eller andet kæmpetwist. Eller at en af hovedfigurerne lige pludselig vender sig mod en. Som f.eks. ham professoren. Han ligner bare sådan en typisk karakter som spiller med på de ondes hold.
#15385 Den springer jeg også over. På trods af en OK historie i Bound in Blood, så var styringen en af de mere frustrerende.
En helt anden ting som jeg godt kunne tænke mig at se i spilform, er en eller anden form for hverdagsdrama. De fleste af de spil der udkommer, handler om at slå folk ihjel. Det kunne være rart med lidt flere spil, hvor man tog udgangspunkt i et hverdagsdrama af en art.
Zeus til slut i GOW2 var det mest frustrerende spiløjeblik. Ever. Jeg mindes at huske, at jeg vitterligt stod op og skreg midt om natten.
Der er vist nogen, der ikke har spillet det seneste Leisure Suit Larry spil... eller Risen 2 for den sags skyld. Ekstremt frustrerende spil pga. elendige game mechanics.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#15385 Den springer jeg også over. På trods af en OK historie i Bound in Blood, så var styringen en af de mere frustrerende.
En helt anden ting som jeg godt kunne tænke mig at se i spilform, er en eller anden form for hverdagsdrama. De fleste af de spil der udkommer, handler om at slå folk ihjel. Det kunne være rart med lidt flere spil, hvor man tog udgangspunkt i et hverdagsdrama af en art.
Sims?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Haha ja, det er muligvis det værste spil jeg nogensinde har prøvet. Og når jeg er vokset op med commodore 64 og amiga 500 og fortsat spiller, har jeg nok prøvet mere end 2000 spil igennem årene.
#15391 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#15390 Det gjorde jeg også og det er godt fortalt. I øvrigt er jeg glad for at de, i hvert fald indtil videre,
#15392 The Insider 12 år siden
#15393 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#15394 Lord Beef Jerky 12 år siden
Der er vist nogen, der ikke har spillet det seneste Leisure Suit Larry spil... eller Risen 2 for den sags skyld. Ekstremt frustrerende spil pga. elendige game mechanics.
#15395 Lord Beef Jerky 12 år siden
Sims?
#15396 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
En af mine kollegaer anbefalede mig det spil, jeg har stadig ikke tilgivet ham. For satan, noget bras.
#15397 Lord Beef Jerky 12 år siden
#15398 DarkLight 12 år siden
http://darkadia.com/member/simzdk
#15399 Zombi 12 år siden
#15400 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden