Gravatar

#15441 The Insider 12 år siden

#15425, skal man starte spillet forfra, når man vil vælge sværhedsgrad? Jeg husker altid, at alle de gamle spil foreslog at skifte sværhedsgrad til Easy, hvis man havde fejlet noget bestemt en håndfuld gange... Så kunne man selvfølgelig bare ikke skifte tilbage til Hard igen.
War. War never changes.
Gravatar

#15442 JannikAnd 12 år siden

Ja, det husker jeg faktisk også, nu du siger det. Men det tilbud gør sig ikke gældende i denne ombæring, og jeg synes bestemt ikke, jeg har kunnet skifte sværhedsgrad i menuen. Jeg har jo også læst fra flere andre, at de er startet forfra, da de nåede den omtalte sekvens. Selv utallige folk, der "blot" spillede på normal sværhedsgrad.
Gravatar

#15443 Kyllingebenet 12 år siden

Hvis nogen er interesseret i det nye GOW, så sælger jeg nok mit efter at jeg har gennemført det. Varer nok lige 1-2 dage endnu. :P
Mental striptease..
Gravatar

#15444 Wangsgaard 12 år siden

Kyllingebenet (15443) skrev:
Hvis nogen er interesseret i det nye GOW, så sælger jeg nok mit efter at jeg har gennemført det. Varer nok lige 1-2 dage endnu. :P

Hvad skal du have for det og er det til ps3?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15445 Zombi 12 år siden

Jeg er ret sikker på han mener God of War og det er kun til PS3.
Gravatar

#15446 Wangsgaard 12 år siden

Det er til kæresten, for sådan nogle spil er jeg ikke til så aner intet om hvilke platforme det er til :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15447 DarkLight 12 år siden

Jeg bytter også gerne God of War, hvis en skulle have Tomb Raider.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15448 The Insider 12 år siden

Jeg køber i hvert fald mægtig gerne GOW: Ascension brugt :-) Men naturligvis skal Elisa have Kyllingebenets eksemplar, men sig endelig til DarkLight, hvis dit bliver up for grabs :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15449 Thomsen 12 år siden

Er det værd at købe DLC til Sleeping Dogs? Jeg tænker på de ekstra missioner.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15450 elwood 12 år siden

Kommer an på, hvad det er du vil ha, men den sidste DLC, fortsætter efter slutningen på 1'eren, vare ca. 2 timer ungefair.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: