Jeg går af med det for 300 kr incl. porto, spillet har jeg vundet i en konkurrence på Playstations officielle facebook-side. Der er tale om en promo udgave, men der hører en t-shirt til i størrelse M som ikke er pakket ud.
Går først af med spillet når jeg har gennemført det, men ellers er det først til mølle. :)
Santa Monica har modtaget så mange klager over det svære segment (Trial of Archimedes) i God of War: Ascension, at de nu laver en patch, der skulle gøre det betydeligt lettere.
Jeg kan huske da jeg spillede Devil May Cry til PS2. Jeg brugte sindssyg lang tid på at klare en boss, og da jeg endelig fik klaret ham, kom der en ny boss lige bagefter, uden nogen checkpoints i mellem. Jeg glemmer ikke den følelse af glæde der med et sekund blev forvandlet til panik og vrede :P
De fleste steder har jeg fået den opfattelse at Ascension er lettere end de to første God of War spil, og det at den måske får en patch fordi folk piver, viser bare hvor meget spillere har vænnet sig til autosave og checkpoints hvert eneste minut.
Jeg tvivler meget på at Trial of Archimedes er sværere end Challenge of the gods fra etteren, hvor man skulle spille igennem alle 10 udfordringer uden at kunne gemme.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
@TP-DK - Trial of Archimedes er laangt sværere end noget, jeg har prøvet i GoW-franchisen, og det er langt, langt, langt sværere end spillet ellers er. Så jeg forstår godt, at folk har brokket sig en del, når man faktisk opgiver at færdiggøre spillet til ende.
Jeg brugte selv 60-70 forsøg, før det lykkedes. Og når det drejer sig om en sekvens i spillet, der var ca. 20 minutter, så er det for enerverende at starte om igen og igen.
Jeg kan se at The Walking Dead : Survival Instinct udkommer i dag i NA og den 22. i Europa. Umiddelbart tror jeg ikke det bliver et godt spil. Traileren lover ikke godt og så det baseret på TV-serien, hvilket sjældent er et godt tegn.
Ovenpå Telltales fremragende fortolkning, nærer jeg dog et håb for at det bliver et værdigt spil.
Jeg går af med det for 300 kr incl. porto, spillet har jeg vundet i en konkurrence på Playstations officielle facebook-side. Der er tale om en promo udgave, men der hører en t-shirt til i størrelse M som ikke er pakket ud.
Går først af med spillet når jeg har gennemført det, men ellers er det først til mølle. :)
Kan få det får 304 kr på amazon og kæresten kan ikke være i en M t-shirt, så tror jeg springer over. Ellers tak for tilbudet :)
#57 - Er det virkelig så galt? Jeg kan da godt se det lyder voldsomt og irriterende, jeg havde bare fået den opfattelse, fra de forskellige brugermeninger jeg har læst, at det skulle være lettere end de tidligere GoW spil. Men ok, hvis der er så mange der har klaget over det, må der jo være noget om snakken :P
Jeg må snart til at få købt GoW3, jeg havde en ide om at man ville få den i PS Plus i anledning af Ascensions udgivelse, indtil jeg fandt ud af den slet ikke kan fås digitalt :(
For resten har jeg en lille heads up til PS3 folket: The Walking Dead episode 1 bliver gratis fra i morgen af på PSN storen, imens resten af episoderne kommer på tilbud.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
#15451 Kyllingebenet 12 år siden
#15452 TP-DK 12 år siden
Den der hedder Nightmare at North Point, synes jeg var ret elendig.
#15453 JannikAnd 12 år siden
#15454 TP-DK 12 år siden
De fleste steder har jeg fået den opfattelse at Ascension er lettere end de to første God of War spil, og det at den måske får en patch fordi folk piver, viser bare hvor meget spillere har vænnet sig til autosave og checkpoints hvert eneste minut.
Jeg tvivler meget på at Trial of Archimedes er sværere end Challenge of the gods fra etteren, hvor man skulle spille igennem alle 10 udfordringer uden at kunne gemme.
#15455 colocho 12 år siden
#15456 TP-DK 12 år siden
#15457 JannikAnd 12 år siden
Jeg brugte selv 60-70 forsøg, før det lykkedes. Og når det drejer sig om en sekvens i spillet, der var ca. 20 minutter, så er det for enerverende at starte om igen og igen.
#15458 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Ovenpå Telltales fremragende fortolkning, nærer jeg dog et håb for at det bliver et værdigt spil.
#15459 Wangsgaard 12 år siden
Kan få det får 304 kr på amazon og kæresten kan ikke være i en M t-shirt, så tror jeg springer over. Ellers tak for tilbudet :)
#15460 TP-DK 12 år siden
Jeg må snart til at få købt GoW3, jeg havde en ide om at man ville få den i PS Plus i anledning af Ascensions udgivelse, indtil jeg fandt ud af den slet ikke kan fås digitalt :(
For resten har jeg en lille heads up til PS3 folket: The Walking Dead episode 1 bliver gratis fra i morgen af på PSN storen, imens resten af episoderne kommer på tilbud.