Prøvede Walking Dead Survival Instinct hos en kammerat og det er muligvis det dårligste spil jeg har prøvet.
Elendig styring, grafikken er kedelig og uden atmosfære. Det mest fjollede er at man kan helbrede sig selv ved at drikke sportsdrink. Så hvis man bliver angrebet af zombier skal man altså blot drikke sportsdrik. Nå ja og så simulerer de også at man sveder, ved at drypper ned langs skærmen. Det mest af alt sammenligned med når man kigger ud af et vindue når det regner. For ikke at tale om at jeg ikke aner noget om karakteren jeg spiller. Jeg kan ikke engang huske navnet og der bliver ikke givet nogen form for introduktion.
Så spillet er ligeså dårligt som forventet, men man kan nok fået noget sjovt ud af det alligevel. På samme som med dårlige film.
Hentede noget DLC til Sleeping Dogs. Year of the Dragon var ikke pengene værd. Temmeligt kedeligt. Til gengæld kan jeg nu meget godt lide Nightmare in North Point. Måske fordi jeg i forvejen holder meget af de sære, hoppende, kinesiske vampyrer (kendt fra bl.a. Mr. Vampire-filmserien). De er altid god spas.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Troy Baker er en vel det man kan kalde den nye Nolan North, dvs. han er med i, og har været med i mange store titler som voice actor, han var Two-face i Arkham City, Final Fantasy og mange andre projekter, og senest er han med i Bioshock Infinite som hovedrollen, Booker, og Joel i The last of us, to vidt forskellige spil.
Han virker som en rigtig sympatisk og sjov fyr :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Her er en chance fro dem som ikke er backers til Double fines Adventure, for at se lidt behind the scenes, hvor der diskuteres budget, pussles, og alle andre ting der indgår i sådan en spil produktion.
Nå så gennemførte jeg Far Cry 3 og selvom det da var meget fedt, så er der enkelte små irritationsmomenter der alligevel afholder det fra at være fantastisk i min bog. Det er som sådan ikke et dårligt spil, faktisk synes jeg det er fin underholdning, men at det var et af de bedst bedømte spil fra sidste år synes jeg også siger noget om at sidste år var et lidt mærkeligt spilår. Der var ikke rigtig så mange vilde AAA titler sidste år, AC III var en skuffelse ifølge de fleste og XCOM, som også løb med mange GOTY awards, blev jeg heller aldrig rigtig grebet af. Men Jo Far Cry 3 var nok det bedste AAA spil fra sidste år.
Bare det at vi får Tomb Raider og Bioshock Infinite i det samme måned gør allerede 2013 til et mere interessant spilår. Nå ja og så glæder jeg mig faktisk også til Sly 4, men det drukner nok lidt ved siden af Infinites opmærksomhed desværre.
Hvorfor har jeg aldrig hørt om det her spil før? Gameinformer har været i arkivet og fundet det sejeste spil ever. Det hedder Dynamite Cop og det er intet mindre end AWESOME:
Hvorfor laver man ikke den slags spil mere? Hvis jeg havde en Dreamcast ville jeg jeg opstøve det med det samme. Helt seriøst med alt det fokus der er på historiefortælling og jeg ved ikke hvad, så er der sgu som om at spilindustrien har glemt at spil også bare skal handle om at have det sjovt engang i mellem.
#15501 Kyllingebenet 12 år siden
#15502 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Elendig styring, grafikken er kedelig og uden atmosfære. Det mest fjollede er at man kan helbrede sig selv ved at drikke sportsdrink. Så hvis man bliver angrebet af zombier skal man altså blot drikke sportsdrik. Nå ja og så simulerer de også at man sveder, ved at drypper ned langs skærmen. Det mest af alt sammenligned med når man kigger ud af et vindue når det regner.
For ikke at tale om at jeg ikke aner noget om karakteren jeg spiller. Jeg kan ikke engang huske navnet og der bliver ikke givet nogen form for introduktion.
Så spillet er ligeså dårligt som forventet, men man kan nok fået noget sjovt ud af det alligevel. På samme som med dårlige film.
#15503 Thomsen 12 år siden
#15504 elwood 12 år siden
Part 1
Part 2
Part 3
Troy Baker besøger Greg Miller i Up at Noon
Troy Baker er en vel det man kan kalde den nye Nolan North, dvs. han er med i, og har været med i mange store titler som voice actor, han var Two-face i Arkham City, Final Fantasy og mange andre projekter, og senest er han med i Bioshock Infinite som hovedrollen, Booker, og Joel i The last of us, to vidt forskellige spil.
Han virker som en rigtig sympatisk og sjov fyr :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15505 elwood 12 år siden
Double Fine Adventure Part 1
#15506 Zombi 12 år siden
Bare det at vi får Tomb Raider og Bioshock Infinite i det samme måned gør allerede 2013 til et mere interessant spilår. Nå ja og så glæder jeg mig faktisk også til Sly 4, men det drukner nok lidt ved siden af Infinites opmærksomhed desværre.
#15507 misuma 12 år siden
#15508 elwood 12 år siden
Xbox 360 release som sikkert kommer på senere tidspunkt.
#15509 Zombi 12 år siden
Hvorfor laver man ikke den slags spil mere? Hvis jeg havde en Dreamcast ville jeg jeg opstøve det med det samme. Helt seriøst med alt det fokus der er på historiefortælling og jeg ved ikke hvad, så er der sgu som om at spilindustrien har glemt at spil også bare skal handle om at have det sjovt engang i mellem.
#15510 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
There you go: http://bozz.dk/sega-dreamcast-79/maskiner-80/