Hvorfor har jeg aldrig hørt om det her spil før? Gameinformer har været i arkivet og fundet det sejeste spil ever. Det hedder Dynamite Cop og det er intet mindre end AWESOME:
Hvorfor laver man ikke den slags spil mere? Hvis jeg havde en Dreamcast ville jeg jeg opstøve det med det samme. Helt seriøst med alt det fokus der er på historiefortælling og jeg ved ikke hvad, så er der sgu som om at spilindustrien har glemt at spil også bare skal handle om at have det sjovt engang i mellem.
Der bliver i den grad stadigvæk lavet massere af spil der bare handler om at "have det sjovt"
Det er nok blot fordi vi mest snakker om de spil som der er på vej nu her, og hey i historie drevet spil kan jeg nu også godt ha det sjovt, men ja den rene arkade oplevelse lever skam endnu i spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
SR3 er altså et dybt seriøs spil med en gangs struggle med og komme til toppen igen efter og være udstødt af det nye crime syndicate, og mistet alle deres penge og...
Undskyld hvad siger du skal jeg tage en køreprøve, med Tiger som passager? well sure okay, wait? that is just a name right?
Oh okay I was getting a little worried there.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15511 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15512 Høegh 12 år siden
Der bliver i den grad stadigvæk lavet massere af spil der bare handler om at "have det sjovt"
#15513 elwood 12 år siden
Det er nok blot fordi vi mest snakker om de spil som der er på vej nu her, og hey i historie drevet spil kan jeg nu også godt ha det sjovt, men ja den rene arkade oplevelse lever skam endnu i spil.
#15514 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Visse-vasse, dybt seriøst spil!
#15515 elwood 12 år siden
Glæder mig forøvrigt til og se Just Cause 3, eller hvad det nu er som de har teaset igennem et stk. tid nu.
#15516 Høegh 12 år siden
#15517 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15518 Høegh 12 år siden
Ja det er vel nærmest indbegrebet af 'mindless fun', og hvor alle ens vådeste spil-fantasier kan få frit spil.
#15519 elwood 12 år siden
Undskyld hvad siger du skal jeg tage en køreprøve, med Tiger som passager? well sure okay, wait? that is just a name right?
Oh okay I was getting a little worried there.
#15520 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Præcis, hvem drømmer ikke om at tæve folk ihjel med en dildo på 1½ meter?