Gravatar

#15541 elwood 12 år siden

State of decay, musik af Jesper Kyd

Man hører det ikke her, men tænkte det lige sku nævnes.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15542 Kruse 12 år siden

Siden jeg er så håbløst bagud med spil, så har jeg lige fået købt Batman: Arkham City - Game of the Year Edition :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15543 Batsy 12 år siden

Kruse (15542) skrev:
Siden jeg er så håbløst bagud med spil, så har jeg lige fået købt Batman: Arkham City - Game of the Year Edition :)

Glæd dig til en af fedeste spil oplevelser ever!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15544 elwood 12 år siden

Watchdogs gameplay trailer commentary camufleret som en Crime Report, lidt nyt, men det meste har vi set før.

[url=]Link[/url]
Gravatar

#15545 elwood 12 år siden

[url=]Battlefield 4 reveal 17 min. SP[/url]
Gravatar

#15546 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Bah, Battlefield singleplayer. Lav nu bar' en reel efterfølger til BF2, et virkelig godt multiplayer-only-spil, fyld lortet op med gode maps, så hopper jeg på igen.

Efter BF3, har jeg ikke behov for mere fra den front. :)
Gravatar

#15547 elwood 12 år siden

Jeg morede mig nu herligt med Bad Company 2 singleplayer var ganske munter synes jeg.
Gravatar

#15548 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jep jep, BC-spillene var helt ok mht. SP, dog stadig unødvendigt. BF3 tog bare en masse skridt i den forkerte retning, hvor SP virkede som noget, man havde gaffatapet til produktet i sidste øjeblik, fordi sådan skulle det være.

BF startede som ren MP og det er der hvor man skal finde holdbarheden, så jeg vil foretrække, at man dropper en tvivlsom SP-del, til fordel for en supervild MP-del og de oprindelige maps i BF3, var virkelig ikke supergode.

At spillet sikkert kommer til at koste de tredobbelte pga. DLC, hjælper ikke helt på sagen heller. :)
Gravatar

#15549 elwood 12 år siden

Men damm den engine kan nogle tricks, må jeg sige, jeg så ikke træerne tæt på, men de så ret flotte ud (træ'er ser altidwerid ud up close, selv i Crysis 3, og scenen inde i bilen damm de ansigter.

Det er mest de ting jeg prøver og se i de her SP dele, nej SP delen i BF3 var noget værre noget, men det så satme flot ud :)
Gravatar

#15550 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Well, i virkeligheden burde jeg heller ikke brokke mig, fordi der er jo heldigvis andre tilbud derude og jeg spiller to af dem: Blacklight Retribution og Hawken, der begge er free to play. :)

Jeg er dog skuffet drejningen af BF-spillene.

Skriv ny kommentar: