Gravatar

#15551 DarkLight 12 år siden

Kan se alle går helt amok over det nye Bioshock. Skal da ha :)

Men kræver det at man har spillet de andre spil eller er historien selvstændig?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15552 Guts 12 år siden

Nope!
Men jeg synes bestemt at du ved lejlighed skal give 1'eren et forsøg.
Super fedt spil. Har kun spillet et par time af Infinite og allerede nu har det overgået 1'eren.

Glæd dig!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#15553 DarkLight 12 år siden

Tak for svar! Jeg er igennem 1'eren, men var mere bekymret for om den krævede jeg skulle spille igennem 2'eren.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15554 elwood 12 år siden

Ken Levine havde intet med Bioshock 2 og gøre, det var ikke ham der stod bag det spil.

Bioshock Infinite er blot næste spil i hans række af Bioshock spil, plotmæssigt har de ingen relation, så vidt jeg ved.

Well måske lige bortset fra der indgår et fyrtårn i dem begge i starten, dog på to vidt forskellige måder.

Elsker hele den visuelle stil, og den måde mennesker fremstilles på, og så det "Ægtepar" der er så overflinke hehe de er satme sjove.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15555 elwood 12 år siden

GiantBombs PAX panel part 1

Damm jeg er færdig af grin :)
Gravatar

#15556 elwood 12 år siden

Ku dælme godt tænke mig og komme til PAX East en eller anden gang.
Gravatar

#15557 elwood 12 år siden

Gravatar

#15558 Zombi 12 år siden

Jeg elskede art deco stilen og historien i det første bioshock, men jeg blev sgu aldrig rigtig grebet af gameplayet, og selvom Infinite på mange måder minder om Bioshock , så nyder jeg det allerede langt mere end jeg gjorde med det første Bioshock. De har i hvert fald formået at forbedre styringen nok til at jeg ikke bliver frustreret over det mere.

Så med andre ord: Bioshock Infinite er faktisk ret fedt. Det kommer nok ikke som den store overraskelse, men hey det første spil fik også vildt god kritik og det fangede mig ikke på samme måde.
Gravatar

#15559 elwood 12 år siden

"Ground Zeroes" is a prologue of "MGSV". 9 years after that event will be "The Phantom Pain". MGSV is constructed w/ prologue and main game "TPP". The game play demo I presented today is the opening of "TPP" which is tutorial that starts from crawling."

Så løftede Hideo Kojima sløret for alt, eller det meste af mystikken omkring Metal Gear Ground Zeroes, MGS V og Phantom Pain
Gravatar

#15560 elwood 12 år siden

Hideo Kojima is the FUCKINg man!

Skriv ny kommentar: