Gravatar

#15631 JannikAnd 12 år siden

elwood (15630) skrev:
Game Informer Cover story blir, Batman Arkham Origins, men uden Rocksteady Studius, eller Paul Dini ombord, så lægger min interesse på et meget lile sted, på den anden side er jeg glad for at Rocksteady Studius, er i gang med et nyt projekt, spændt og se, hvad det blir.

Men her er linket til Game informer
Jeg tvivler også på, at vi kommer op i de samme luftlag. På den anden side synes jeg, at præmissen lyder simpel og interessant: otte lejemordere med mål at dræbe Batman juleaften. I Gotham City!!! Og ligesom dig, elwood, glæder jeg mig også til at se, hvad Rocksteady nu vil rode sig ud i (i next gen).
Gravatar

#15632 Batsy 12 år siden

Hvem er der står for historien så? Nogen der har en baggrund for batman af?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15633 elwood 12 år siden

Må vente til Numret udgives senere på året, game informer har første ret til alt relateret til spillet, så tænker, hvis de vælger og reveale det, så kommer det i deres nummer.

Hmm havde hel glemt det her, som jo kom frtem tidligere på året.

GameInformer, Rocksteady said they are working on a Silver/GoldAge Justice League Game, targeted for PS4 and "Durango" and possibly "WiiU"

Kan godt huske der blev snakket om det her projekt, men jeg mente nu blot det var et rygte, jeg håber, hvertfald at de lægger Batman lidt væk, og prøver andre ting også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15634 elwood 12 år siden

[url= er der leaket gameplay fra Far Cry 3 Blood Dragon[/url]

Spillet som mange troede var en april fools, er nu blevet leaket, ved at en person hackede Uplay, og fik adgang til spillet.
Gravatar

#15635 TP-DK 12 år siden

Majs PS Plus spil bliver Hitman Absolution. Satme godt jeg ikke har fået købt det endnu, jeg har ellers været tæt på det mange gange.

Og Hitman Trilogy HD er sat ned til 90 kr. Så der er lidt at varme op med indtil maj :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15636 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

TP-DK (15635) skrev:
Majs PS Plus spil bliver Hitman Absolution. Satme godt jeg ikke har fået købt det endnu, jeg har ellers været tæt på det mange gange.

Ikke tosset, jeg har flere gange overvejet at købe det til PC, men har ikke været superfristet til at smide prisen for et semi-nyt spil, så det er da cool, at jeg kan nappe det til PS3 i stedet. :)
Gravatar

#15637 Zombi 12 år siden

TP-DK (15635) skrev:

Og Hitman Trilogy HD er sat ned til 90 kr. Så der er lidt at varme op med indtil maj :)

Det er faktisk også et rigtig fint spil. Jeg havde det i hvert fald sjovt så længe det varede. :)
Gravatar

#15638 elwood 12 år siden

Det er bare ikke Hitman som man kender ham, og så blev det hele lige lovligt liniært for mig, der var enkelte undtagelser dog.
Gravatar

#15639 Zombi 12 år siden

elwood (15638) skrev:
Det er bare ikke Hitman som man kender ham, og så blev det hele lige lovligt liniært for mig, der var enkelte undtagelser dog.

Jeg havde til gengæld ikke den store nostalgi for de gamle Hitman spil, så jeg kunne sagtens nyde det som det var. Men hvis man bare vil have af det samme, ja så kan det da godt være at man bliver skuffet, det skal jeg ikke kunne sige, jeg er egentlig også ligeglad for jeg kunne lide det som det var.

Der er stadig masser af forskellige muligheder at løse banerne på, med undtagelse af enkelte baner som er liniære, men det kan jeg sagtens leve med, og jeg følte flere gange at jeg havde en tilpas stor mængde frihed, når det kom til hvordan banen skulle gribes an. De hårdeste kritikere har været de fans der forventede en tro kopi af de gamle spil og ikke ville acceptere noget andet.

På en måde kan jeg godt forstå dem, men på den anden side bliver det også lidt trættende at høre på dem i længden. Hvis de vil spille et klassisk Hitman spil, så spil Blood Money. Jeg synes det var fint at IO prøvede at forny formlen lidt.
Gravatar

#15640 elwood 12 år siden

Jeg tror mere det er en balanchegang, og jeg synes blot det tangerede lidt for meget over i et historie fokuseret spil, som ikke har været Hitman stærke side, jeg kunne godt li de farverige karakter, men det som nok gik mig mest på var den nye måde som disguise systemet fungerede på.

forklædninger fungere ikke rigtig ide'en med at folk fra samme branche nemt skulle kunne genkende en falsk person, er skam fin nok, men gameplay mæssigt modarbejder det blot mig så meget, når jeg endelig prøvede og bruge det fordi AI var lige lovlig opmærksom (spillede det med Suits only)

Det næste spil i serien malke malke, er overladt til hel andre folk, så ja nu må vi se, hvad de finder på.

Hehe det her spil blir mere og mere weird, men nu har de fået Michael Biehn ombord

Far Cry® 3 Blood Dragon is THE Kick-Ass Cyber Shooter taking place on a bizarre open-world island crawling with evil. Welcome to an 80’s VHS vision of the future. The year is 2007 and you are Sargent Rex Colt, a Mark IV Cyber Commando who’s fighting against a cyborg army gone rogue. Your mission: get the girl, kill the baddies, and save the world. Experience every cliché of a VHS era vision of a nuclear future, where cyborgs, blood dragons, mutants, and Michael Biehn (Terminator, Aliens, Navy Seals) collide. Playing Far Cry® 3 Blood Dragon doesn't require a copy of Far Cry® 3.

Skriv ny kommentar: