Ja fin måde at lave det på, men nu tror jeg også at jeg har læst/hørt nok om Bioshock Infinite og slutningen. Fedt spil, og jeg kunne godt lide slutningen, men jeg tror også at jeg har brug for en lille pause fra alt Bioshock relateret nu, i hvert fald i et stykke tid. Men det bliver da spændende at se hvad Irrational vil gøre med DLC. Jeg håber bare at der går lidt tid før det kommer ud.
Jeg tror nu man nyder det uanset, hvad når det er GiantBomb, især Ryans første kommentar da Vinny kommer ud af Rummet.
You gotta use songbird against the Zeppelins
Fik mig til og grine højlydt.
Fordi det "frustrede" dem en del at han ikke brugte det nok hehe.
Synes blot det var en ja hyggelig måde og gøre det på, og jeg prøvede kke og forstå mere af spillet, jeg ville bare gerne høre dem sidde og snakke om det, men de må gerne lave flere af de her spoier video cast, hvor en sidder og spiller slutningen igennem uden og ha gjort det før, mens de snakker, det fungere rigtig godt, og så bagefter få personen ud og snakke med ham omkring det med det samme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gennemførte "Spec Ops: The Line" og det var egentlig meget fedt. Historien er helt klart spillets store styrke, også selvom jeg mere eller mindre havde regnet den ud halvvejs igennem, går det den nu ikke mindre enestående, for et spil.
Damm jeg glæder mig, og nu så jeg lige at den her video er lavet af folkene ved Area5 (de stod bag Co-OP programmet) fedt og se dem i swing igen, synes også "stilen" virkede bekendt, dem og så 2player productions som står bag Doubles fines documentary har en ganske go stil, med tempoet og den måde de klipper tingene sammen på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Game Informer Cover story blir, Batman Arkham Origins, men uden Rocksteady Studius, eller Paul Dini ombord, så lægger min interesse på et meget lile sted, på den anden side er jeg glad for at Rocksteady Studius, er i gang med et nyt projekt, spændt og se, hvad det blir.
#15621 Zombi 12 år siden
Ja fin måde at lave det på, men nu tror jeg også at jeg har læst/hørt nok om Bioshock Infinite og slutningen. Fedt spil, og jeg kunne godt lide slutningen, men jeg tror også at jeg har brug for en lille pause fra alt Bioshock relateret nu, i hvert fald i et stykke tid. Men det bliver da spændende at se hvad Irrational vil gøre med DLC. Jeg håber bare at der går lidt tid før det kommer ud.
#15622 elwood 12 år siden
Fik mig til og grine højlydt.
Fordi det "frustrede" dem en del at han ikke brugte det nok hehe.
Synes blot det var en ja hyggelig måde og gøre det på, og jeg prøvede kke og forstå mere af spillet, jeg ville bare gerne høre dem sidde og snakke om det, men de må gerne lave flere af de her spoier video cast, hvor en sidder og spiller slutningen igennem uden og ha gjort det før, mens de snakker, det fungere rigtig godt, og så bagefter få personen ud og snakke med ham omkring det med det samme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15623 Zombi 12 år siden
Nu vil jeg høre det her podcast interview med forfatteren bag spillet, det indeholder vist spoilers, så er du advaret:
http://www.gamespot.com/features/gamespot-gameplay...
#15624 Zombi 12 år siden
http://www.giantbomb.com/podcasts/this-guy-wrote-a...
Jeg har ikke selv hørt det endnu, så jeg ved ikke om det er noget ved, men jeg er da interesseret i høre hvorfor han skrev en bog om spillet.
#15625 elwood 12 år siden
Damm jeg glæder mig, og nu så jeg lige at den her video er lavet af folkene ved Area5 (de stod bag Co-OP programmet) fedt og se dem i swing igen, synes også "stilen" virkede bekendt, dem og så 2player productions som står bag Doubles fines documentary har en ganske go stil, med tempoet og den måde de klipper tingene sammen på.
#15626 Thomsen 12 år siden
Det er sikkert næsten kættersk, men jeg synes faktisk, at Sleeping Dogs var mere underholdende og styringen bedre.
#15627 colocho 12 år siden
#15628 elwood 12 år siden
And no you can't have my number.
#15629 colocho 12 år siden
#15630 elwood 12 år siden
Men her er linket til Game informer