Gennemførte "Spec Ops: The Line" og det var egentlig meget fedt. Historien er helt klart spillets store styrke, også selvom jeg mere eller mindre havde regnet den ud halvvejs igennem, går det den nu ikke mindre enestående, for et spil.
Efter nogle timers spil, er det første "Assassin's Creed" blevet sparket af min computer. Mand, det er ensformigt og dedér tiggere, de er fanme belastende.
Det er muligt, at der kommer noget godt, når man har slået de fæle mænd ihjel, men det føles som de samme 2-3 missioner, der bare gentages i uendelighed.
2'eren er så meget bedre 1'eren var mere eksperimentet fra Ubisoft side af, alt er bedre i 2'eren.
Og det ikke bare føles som de samme missioner i 1'eren... det ER de samme opbygninger, og også en af de store kritik punkter, men spil du blot 2'eren, så vil du opdage en verden til forskel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Etteren er sgu lidt latterligt, man spiller jo med verdens mest naive protagonist! Og ja, alt er det samme om og om igen. Spil den fremragende efterfølger og stop dernæst.
Det første spil er meget repetitivt. 2'eren er fint. 3'eren er rædsomt irriterende. Jeg kunne i hvert fald ikke udholde dets urimelige mekanik og bestandige afbrydelser særlig længe.
Jeg har altid følt mig heldig, i det jeg aldrig har prøvet det første af spillene. Jeg hoppede direkte på to'eren (tøhø) og har så prøvet alle spillene siden - alle med stor glæde, I might add.
Historien i 3'eren fungerer ikke så godt for mig, men til gengæld var der masser af nye gameplay-tiltag, som jeg fandt rigtigt underholdende.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#15651 Muldgraver 12 år siden
Mange tak for linket. Jeg må have købt spillet, der sammen med Journey lyder som et af sidste års mest interessante og vedkommende spil.
#15652 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15653 Zombi 12 år siden
#15654 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det er muligt, at der kommer noget godt, når man har slået de fæle mænd ihjel, men det føles som de samme 2-3 missioner, der bare gentages i uendelighed.
Toeren og treeren må gerne være bedre.
#15655 elwood 12 år siden
Og det ikke bare føles som de samme missioner i 1'eren... det ER de samme opbygninger, og også en af de store kritik punkter, men spil du blot 2'eren, så vil du opdage en verden til forskel.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15656 JannikAnd 12 år siden
#15657 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15658 Muldgraver 12 år siden
#15659 HonoDelLoce 12 år siden
Historien i 3'eren fungerer ikke så godt for mig, men til gengæld var der masser af nye gameplay-tiltag, som jeg fandt rigtigt underholdende.
#15660 MMB 12 år siden