Gravatar

#15661 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg spillede som sagt aldrig etteren (eller anede, hvad det gik ud på, før jeg spillede toeren).

Jeg vil dog anbefale lige at læse op på historien, da hele Animus-konceptet og sådan ellers godt kan virke lidt forvirrende :) (jeg havde selv spillet en halv times tid af toeren, da jeg blev enig med mig selv om liiiiiige at læse op på etteren ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15662 Wangsgaard 12 år siden

Sidder fast i AC 3 men forventer at begynde igen når jeg skal gå arbejdsløs om 1 måneds tid :)

Har slet ikke udnyttet skibs missionerne og må heller øve mig til AC 4 :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15663 TP-DK 12 år siden

Jeg er i gang med Assassin's Creed 3 for tiden, og jeg synes der er en del irritationsmomenter i det spil. For det første fatter jeg ikke at de har fjernet muligheden for at løbe, så man nu kun kan sprinte. Det betyder jo at han hele tiden prøver at hoppe/kravle op ad et eller andet. Så det at løbe gennem en gyde er jo nærmest umuligt uden at den skide indianer prøver at hoppe op ad muren.

Og ham man spiller som er da bare en ufattelig kedelig karakter, og stemmeskuespillet til ham er forfærdeligt at høre på. Jeg var så lykkelig i starten af spillet da man spillede som englænderen, der virkede forfriskende anderledes fra Altair og Ezio, men Bum så smider de lige et twist ind og en tutorial på 5 timer.

Men kampsystemet virker bedre nu synes jeg, og alle de nye gameplay tiltag er meget fede, især skibs missionerne. Men når man tænker på hvor meget det spil prøver at holde en i hånden, synes jeg det er ret elendigt til at forklare tingene. F.eks. skippede spillet meget hurtigt over hvad ens homestead skal bruges til, og hvordan vognsendingerne fungerer. Det kan da godt være det bare er mig der gør noget galt, men jeg har i hvert fald kun mulighed for at sende 3 æbler af sted med en vogn... Ikke 3 paller, ikke 3 kasser, nej 3 stk. æbler er hvad der er plads til i en vogn :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15664 elwood 12 år siden

Haha bare vent til du måske kommer til slutningen, så blir du for alvor gal :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15665 TP-DK 12 år siden

Jamen øh, det glæder jeg mig da til nu ;-)

Jeg regner lidt med at ham den gamle assassin til sidst får nok af Connor, og dræber ham med sin stok. Se dét ville være en fed slutning :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15666 elwood 12 år siden

Skal ikke afslører noget 8-)

Men Ja Connor er en meget kedelig karakter, faktisk, synes jeg sammenligningen med Hayden Christensen's Anakin i Episode 2 var meget rammende, de har begge den her indstilling emd, hvorfor kan jeg ikke få tingene på den her måde, jeg forstår det ikke, folk omkring mig er dumme osv osv.

Homestead jeg brugte det ikke en eneste gang, fordi ja det forklares ikke særlig godt, og jeg stod ikke og manglede penge.

Rope Dart er fed nok, men ærlig talt, der var ikke mange steder jeg fik muligheden for rigtig og udnytte den.

Nu snakker du om det her med at han løber op af væggene konstant, har du kommet til chase missioner endnu ?, det er først her du for ALVOR blir arrig over den del.

Ezio er nu stadigvæk min farvorit, synes han havde en god karakter, som jeg ja "følte" en del mere med end Connor og hans folk.

Gravatar

#15667 Muldgraver 12 år siden

elwood (15666) skrev:
Nu snakker du om det her med at han løber op af væggene konstant, har du kommet til chase missioner endnu ?, det er først her du for ALVOR blir arrig over den del.

Godt jeg aldrig kom dertil...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15668 TP-DK 12 år siden

Jeg har haft et par chase missioner, men jeg har lige spillet igennem en af de missioner hvor man skal smuglytte en diskussion. Det var en mission i NY hvor fjenderne gik samtidig, og jeg prøvede så at holde mig oven over dem ved at hoppe fra skilte og altaner. Men min karakter blev nærmest ved med at hoppe ned, så mange gange endte jeg med at hoppe direkte ned på en af de personer jeg forfulgte. Der var jeg godt nok ved at blive sindssyg!

Og din sammenligning med Anakin er spot on :)

Jeg har ikke spillet etteren, men jeg synes Altair var meget fed i Revelations. Selvom jeg fandt Revelations lidt tamt, havde den en fantastisk slutning, og gjorde både Altair og Ezio meget interessante karakterer.
Gravatar

#15669 elwood 12 år siden

Mini spoiler til AC2

Første gang de laver twistet med Ezio, hvor hende personen henvender sig til Desmond direkte i stedet for Ezio i spillet, sidder man med en herlig WTF følelse, hele den del ryger bare så meget til jorden i AC 3, jeg gir klart noget af skylden til forfatterne bag, da der kom ny forfatter på serien efter AC 2 mener jeg det var.

Men er spændt på og høre din mening, når du en gang når til slutningen.
Gravatar

#15670 sluppermand 12 år siden

Er et par timer inde i Bioshock Infinite og det lover godt indtil videre. Rigtig god historie og intenst gameplay.
"Morte ai porcelli!"

Skriv ny kommentar: