Var godt nok også lidt træt af Connor i AC3. Fik heller aldrig brugt Homestead, ville lige prøve det en gang, men gav op efter et par minutter da jeg ikke kunne finde rundt i det.
#15668 Du skal glæde dig til chase missionen på havnen ;) Hold da op hvor blev jeg gal der.
#15670 Ja det er et super fedt spil, nød det hele vejen :)
Nu da der er blevet snakket så meget om Assassin's Creed tænkte jeg at jeg også ville begynde på. Jeg er dog tæt på allerede at opgive inde i tutorialen.
Den der "gentle push" er da noget så irriterende. Jeg har nok prøvet 50 gange nu.
Hvis du er i gang med 1'eren så blot spring den over og bare lige læs op på det på Wiki, og spring til 2'eren, 1'eren er en prøvelse og komme igennem, og meget trviel, som sagt det var her Ubisoft eksperimenterede med konceptet, 2'eren er så meget bedre en spil oplevelse, og hvis man bare lige læser lidt op på 1'eren vil det, og så det lille previously on AC give dig nok til og komme videre, og få en god oplevelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fotomodeller har lavet photoshoot til såkaldte gamer faces, hvor de fotograferes som en form for gamer, det altsammen ganske pudsigt, men det blir først sjovt når game developer selv laver deres gamer faces.
[url=]Nok en af de mere gennemførte sjove trailer lige nu og her, for et spil, i stedet for de hurtige cuts osv. har de gået all out smooth jazz med et RTS[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Interview med Jennifer Hale aka. Female Shepard og mange andre personer heriblandt den ene del af Lutece samt Oliver Vaquer, fortæller lidt om arbejdet med deres karakter på Bioshock Infinite ganske muntert interview.
Slutningen på det there I say er bedre end selve spillet den er hvertfald hyle morsom, og helt i ånd med deres karakter :)
#15671 MoH 12 år siden
Fik heller aldrig brugt Homestead, ville lige prøve det en gang, men gav op efter et par minutter da jeg ikke kunne finde rundt i det.
Du skal glæde dig til chase missionen på havnen ;)
Hold da op hvor blev jeg gal der.
Ja det er et super fedt spil, nød det hele vejen :)
#15672 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Den der "gentle push" er da noget så irriterende. Jeg har nok prøvet 50 gange nu.
#15673 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15674 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Ja jeg ved godt at 1eren er knap så god. Jeg har det bare sådan at jeg gerne ville have spillet serien fra begyndelsen. Lidt ligesom film.
#15675 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#15676 elwood 12 år siden
#15677 elwood 12 år siden
Især SWERY og Cliff Bleszinski er jeg ganske glade for
#15678 elwood 12 år siden
#15679 HonoDelLoce 12 år siden
åååååh, hvor var den dog irriterende !!!
#15680 elwood 12 år siden
Interview med Jennifer Hale aka. Female Shepard og mange andre personer heriblandt den ene del af Lutece samt Oliver Vaquer, fortæller lidt om arbejdet med deres karakter på Bioshock Infinite ganske muntert interview.
Slutningen på det there I say er bedre end selve spillet den er hvertfald hyle morsom, og helt i ånd med deres karakter :)
Linket