Yep skrev også om det for par dage siden, eneste ting jeg ikke kendte var klokkeslettet, da det ikke var annonceret, spændt og se hvad de viser den her gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Håber at få set lidt af deres underwater ting bare selve miljøet, ved godt det ikke blir actual gameplay vi får, men stadigvæk og se flere miljøer og teasing til de ting vi kan gøre.
youtube er vejen pt. rockstars side laver sjov pt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Okay det var tre meget forskellige trailere; Franklins var helt klart den mest forudsigelige, Trevors var nok den sjoveste og Michaels var min favorit af dem alle. Det er også svært at overgå Queen, så snart jeg hørte nummeret vidste jeg at det ville blive godt.
Michael virker helt klart som den mest nuancerede af de tre at dømme ud fra traileren. Hvor Trevor er psykopat redneck'en og Franklin er din gangster fra the hood.
Jeg ved ikke helt hor glad jeg er for ideen med at spille som 3 forskellige personer. Det fede ved de tidligere GTA spil var at arbejde sig op fra bunden af. Hvis man skal gøre det 3 gange i GTA 5 kan det da hurtigt blive kedeligt.
Selvom Michael vist allerede er på toppen, så det bliver nok ikke hans mål.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Man kan skifte undervejs, når du ikke spiller som den ene karakter så har den sit eget liv sådan forstod jeg det i interviews med rockstar, ign og andresiteshar haftbesøg af rockstar, så de har nyt og fortælle om gameplayet, når embargo blir løftet.
i starten blir du sikkert låst fast på en karakter, og senere får du så lov at skifte når du har mødt de andre det er ikke n a-b-c historie, hvor når man så har spillet som c så er man færdig, rockstarl har ganske store ideer med det her med de 3 personer, og ikke alt er kendt ved det endnu. Nogen missioner kan man så skifte mellem de forskellige, og og hele tiden, være, hvor det sker henne.
Den såkaldte rags to the riches historie som rockstar har kørt med i alle de andre historie, har de ønsket og lave om længe. Michael er jo ham der har trukket sig tilbage han har oplevet alle de her ting, og nu prøver han blot og få det hele trilog fungere. Trevor er self. Den som er mest fattig, men jeg er nu sikker på de laver deres spind på den del også. Franklin ser også ud til og klare sig nogenlunde som en inkasso mand eller hvad man lige kalder det.
Personligt glæder jeg mig til og se, hvor historien går hen. Det forfriskende at rockstar prøver en ny vinkel på historien.
Jeg synes det er lidt optimistisk at tro at PS4 launch i DK er November i år. Ikke at jeg ikke håber på det :)
Hvorfor? Det er vel i deres bedste interesse, at få den ud før jul, så den kan ryge i handlen der. Og de har jo allerede en stående ude hos Nordisk Film, så det kommer vel bare an på, om de kan få skidtet produceret hurtigt nok.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#15721 Zombi 12 år siden
Vi får en trailer for Michael, Trevor og Franklin.
#15722 JannikAnd 12 år siden
#15723 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15724 elwood 12 år siden
Håber at få set lidt af deres underwater ting bare selve miljøet, ved godt det ikke blir actual gameplay vi får, men stadigvæk og se flere miljøer og teasing til de ting vi kan gøre.
youtube er vejen pt. rockstars side laver sjov pt.
#15725 Ericmase 12 år siden
[url= V Trailer - Franklin[/url]
[url= V Trailer - Trevor[/url]
#15726 elwood 12 år siden
#15727 Zombi 12 år siden
Michael virker helt klart som den mest nuancerede af de tre at dømme ud fra traileren. Hvor Trevor er psykopat redneck'en og Franklin er din gangster fra the hood.
#15728 TP-DK 12 år siden
Selvom Michael vist allerede er på toppen, så det bliver nok ikke hans mål.
#15729 elwood 12 år siden
i starten blir du sikkert låst fast på en karakter, og senere får du så lov at skifte når du har mødt de andre det er ikke n a-b-c historie, hvor når man så har spillet som c så er man færdig, rockstarl har ganske store ideer med det her med de 3 personer, og ikke alt er kendt ved det endnu. Nogen missioner kan man så skifte mellem de forskellige, og og hele tiden, være, hvor det sker henne.
Den såkaldte rags to the riches historie som rockstar har kørt med i alle de andre historie, har de ønsket og lave om længe. Michael er jo ham der har trukket sig tilbage han har oplevet alle de her ting, og nu prøver han blot og få det hele trilog fungere. Trevor er self. Den som er mest fattig, men jeg er nu sikker på de laver deres spind på den del også. Franklin ser også ud til og klare sig nogenlunde som en inkasso mand eller hvad man lige kalder det.
Personligt glæder jeg mig til og se, hvor historien går hen. Det forfriskende at rockstar prøver en ny vinkel på historien.
#15730 Lord Beef Jerky 12 år siden
Hvorfor? Det er vel i deres bedste interesse, at få den ud før jul, så den kan ryge i handlen der. Og de har jo allerede en stående ude hos Nordisk Film, så det kommer vel bare an på, om de kan få skidtet produceret hurtigt nok.