Gravatar

#15731 DarkLight 12 år siden

Selvom det er i deres bedste interesse, er det ikke sikker de kan opbygge lager nok til en worldwide release.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15732 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (15731) skrev:
Selvom det er i deres bedste interesse, er det ikke sikker de kan opbygge lager nok til en worldwide release.

Intet er sikkert naturligvis. Men jeg vil ikke kalde det decideret "optimistisk", at tro, at den ryger i handlen til jul herhjemme. I mine øjne er det ligeså godt et bud som efter jul.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15733 Høegh 12 år siden

Lord Beef Jerky (15730) skrev:
Og de har jo allerede en stående ude hos Nordisk Film

?
Er det et rygte eller fakta?
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#15734 Lord Beef Jerky 12 år siden

Høegh (15733) skrev:
?
Er det et rygte eller fakta?

Det er fakta! Jeg står selv i butik, og en repræsentant fra Nordisk Film har i hvert fald selv påstået det. Jeg mener også, at kunne huske noget om en konkurrence, hvor man kunne få lov til at prøve den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15735 elwood 12 år siden

Hvis det sku passe, så er der hel sikker en helvedes ond NDA som skal underskrives, hvis man vandt eftersom det og afsløre en konsols udsende er en stor ting, jeg ser det mere som noget der blir aktuelt ved E3, hvor verdens presse er tilstede.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15736 Zombi 12 år siden

Jeg tror ikke på det. Hvis de faktisk har en PS4 så er det med 100% garanti ikke den endelige udgave, hverken når det kommer til udseendet eller til funktioner. Jeg kan bare ikke se hvorfor Sony ville sende PS4 ud til nogen så tidligt før E3. Risikoen for at et billede ville ramme internettet er alt for stor.

Hvis nordisk film virkelig har fået en eller anden prototype, kunne den i teorien også bare være en stor firkantet grim boks. Den skal jo ikke se godt i det stadie, den skal bare fungere. Jeg tvivler på de udvikler udgaver af PS4 som de forskellige udviklere har modtaget er tæt på at ligne det endelige design. Det kunne ligne en stationær PC f.eks.
Gravatar

#15737 Høegh 12 år siden

Lord Beef Jerky (15734) skrev:
Det er fakta! Jeg står selv i butik, og en repræsentant fra Nordisk Film har i hvert fald selv påstået det. Jeg mener også, at kunne huske noget om en konkurrence, hvor man kunne få lov til at prøve den.

Det er ikke fordi jeg ikke tror på dig, men det lyder simpelthen så usandsynligt som noget næsten kan være (særligt det med konkurrencen) :)

I en tid hvor stort set alt bliver leaket og derefter spredt ud over intetnettet - og hvor stort set alt omkring PS4 også blev leaket inden annonceringen - så har jeg oprigtigt svært ved at forestille mig, at nogen som helst udenfor Sony har en helt færdig model stående (og slet ikke Nordisk Film i Danmark) flere måneder før Sony viser det endelige design frem til E3, og over syv måneder før den færdige konsol overhovedet ryger på markedet.

For fx bare to måneder siden udtalte Hiroshi Kawano, direktøren for Sony Computer Entertainment Japan, at han ikke engang havde set det endelige design. Så at Nordisk Film lige pludselig har en færdig model stående, lyder i mine øre lidt som en and.

I forhold til konkurrencen, så har der været en del "scams" på facebook, hvor man har skulle like/dele et billede for at deltage i en konkurrence om beta-testing af PS4-konsollen. Så måske er det det du tænker på?

Gravatar

#15738 Høegh 12 år siden

De forskellige udviklere har naturligvis en debug-model stående (som der også er blevet leaket en hel del billeder af). Måske er det sådan en de har fået adgang til... Men det rejser så bare et nyt spørgsmål om hvorfor de dog har fået en debug-model til at kunne programmere PS4-spil på :-)

Gravatar

#15739 elwood 12 år siden

Nordisk film har ja ingen grund til og ha sådan en stående de er distributør af spillene i Danmark men har ingen grund til og ha en stående, ja leakede footage er for stor risiko.

E3 blir stedet det sker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15740 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ah, ja det var vist den konkurrence. Anyway - kan kun fortælle, hvad jeg har fået af vide. Det kan sagtens være en debut-model der er snakke om, og muligvis lyver manden. Kan dog ikke helt forstå, hvorfor han skulle lyve. Jeg har ikke selv den store interesse i maskinen.

Skriv ny kommentar: