Gravatar

#15741 Høegh 12 år siden

Fair nok :)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#15742 Lord Beef Jerky 12 år siden

Haha, skide auto-correct på tlf. "Debug" - ikke "debut"!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15743 MuManden 12 år siden

Himanen: Absolution er til fri afbenyttelse hvis man har ps+
Er det et godt spil? Fylder nemlig 17gb og det har jeg sgu ikke lige plads til, så skal hen og slette noget hvis det er. :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#15744 Zombi 12 år siden

[url= Breaking Bad[/url]
Gravatar

#15745 DarkLight 12 år siden

MuManden (15743) skrev:
Er det et godt spil? Fylder nemlig 17gb og det har jeg sgu ikke lige plads til, så skal hen og slette noget hvis det er. :-)

Hahaha!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15746 HonoDelLoce 12 år siden

MuManden (15743) skrev:

Jeg er personligt stor fan ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15747 Lord Beef Jerky 12 år siden

Catherine er også gratis for playstation plus medlemmer denne måned. Det spil får lige en kæmpe anbefaling herfra.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15748 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg burde faktisk få spillet nogle af de spil, jeg har hentet pga. PS+, så min harddisk ikke bliver fyldt helt op.
Gravatar

#15749 Batsy 12 år siden

Skal til spanien her den 26 maj, med min sprogklasse og tænkte på eftersom jeg for en pæn sjat penge, cirka 400 euro med om man kan købe xbox 360 spil i Spanien, og man kan ændre sproget til engelsk?

Eksempelvis spillene Bioschock Infintie og Far cry 3: Blood dragon.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15750 Lord Beef Jerky 12 år siden

#15749 Det varierer sikkert fra spil til spil. Se omme bag på coveret og/eller spørg ekspedienten.

Skriv ny kommentar: