Himanen: Absolution er til fri afbenyttelse hvis man har ps+ Er det et godt spil? Fylder nemlig 17gb og det har jeg sgu ikke lige plads til, så skal hen og slette noget hvis det er. :-)
Hahaha!
Jeg har lige slettet en hulens masse og ifølge info'en har jeg nu 29 GB, men når jeg vil downloade Hitman skrives, at jeg mangler hukommelse. Møg much?
Jeg har lige slettet en hulens masse og ifølge info'en har jeg nu 29 GB, men når jeg vil downloade Hitman skrives, at jeg mangler hukommelse. Møg much?
Forklaringen er vist at du faktisk skal have 34gb fri. Fordi når du installerer spillet, så skabes der kortvarigt to filer på 17gb hver (den fil som du har downloadet fra PSN, og så den fil som bliver installeret på din PS3 så du kan spille spillet)...
Jeg var ude for præcis det samme, da Mass Effect 3 blev en del af Instant Game Collection :)
Jeg så det som en kærkommen mulighed for at få ryddet ordentligt op på maskinen :) Havde utroligt mange game-data liggende fra spil, som jeg på ingen måder rører længere :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#15761 misuma 12 år siden
#15762 Høegh 12 år siden
Forklaringen er vist at du faktisk skal have 34gb fri. Fordi når du installerer spillet, så skabes der kortvarigt to filer på 17gb hver (den fil som du har downloadet fra PSN, og så den fil som bliver installeret på din PS3 så du kan spille spillet)...
Giver det mening?
#15763 misuma 12 år siden
#15764 Zombi 12 år siden
Det ville ikke undre mig, hvis en spilbutik har fået lignende opkald.
#15765 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg var ude for præcis det samme, da Mass Effect 3 blev en del af Instant Game Collection :)
Jeg så det som en kærkommen mulighed for at få ryddet ordentligt op på maskinen :) Havde utroligt mange game-data liggende fra spil, som jeg på ingen måder rører længere :)
#15766 MoH 12 år siden
#15767 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#15768 Zombi 12 år siden
#15769 Høegh 12 år siden
Og en video hvor [url= snakker[/url]
#15770 Zombi 12 år siden
Jep og ifølge Gameinformer skulle der komme mere information i dag.
Link