Gravatar

#15771 Høegh 12 år siden

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#15772 Høegh 12 år siden

Gravatar

#15774 Zombi 12 år siden

[url= (u)hygge[/url]
Gravatar

#15775 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Yes!

Jeg fik i går gennemført Assassin's Creed efter mange alvorlige samtaler med Altair. En ting er at gameplayet ikke er det mest veludførte. Blandt andet er det irriterende, at når man står ved en kant og vil hoppe, så vil han hellere droppe og så hænger man der. At jeg så også først fandt ud af til sidst i spillet at manden faktisk også kan sprinte.

Nå men historien var jeg også en smule skuffet over. Mest af alt var det nemt at lure "plottwistet." Det største problem er dog at tempoet er så langsomt, især den der foregår i nutiden. Og til sidst finder man så ud af, at det slutter med en kæmpe cliffhanger og hvor man ikke er blevet meget klogere.

Men jeg er igennem og det ville jeg også.

Jeg har set lidt gameplay fra 2eren og bortset fra en opdateret grafik, synes jeg umiddelbart at det ligner 1eren meget. De fleste herinde nævner at det er et meget bedre spil, så jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det er der gør det til et bedre spil ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15776 elwood 12 år siden

Du har ikke den her faste rutine, hej jeg vil gerne snigmyrde ham her manden

Har du husket og smuglytte på eks antal samtaler?
Har du husket og flge efter den den og den person x-antal gange?

Nej men...

Jamen så tilbage og gør det først

Jamen det det var jo præcis det samme jeg lavede før jeg fik lov til og snigmyrde den forrige person!?

Det scenarie ser du ikke i AC2, Variationen er bedre i missionerne, Venedig er gudesmukt fremstillet, samt alle de andre steder du besøger

Ezio er også så meget mere en intressant person end Altair, han er kæk, og højt på strå, indtil alvoren går op for ham, med hans skæbne, men hans historie er bare mere intressant og følge, Leonardo Da Vinci blir din Q, som supplere dig med nye ting, og evner undervejs.

Poison blade, er noget er det sjoveste.

Tiggerne er væk, nu har du så tilgengæld Musikker, men de er langt fra så trælse som tiggerne var, de her følger blot efter dig begynder og spille noget musik for dig, hvis du vil ha dem til og stoppe pick pocketterne du dem blot, så stopper de, eller et stik med poison blade, for at se dem udføre dødsdansen, kan dog ikke gøres hele tiden da du desyncronises.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15777 Pécuchet 12 år siden

elwood (15652) skrev:
[url=]Far Cry 3: Blood Dragon Old school trailer[/url]

Eminent!
Der burde have været Roser.
Gravatar

#15779 Høegh 12 år siden

Gravatar