Hehe fedt Jeff Gerstman live skyper til Giantbomb studiet i lav kval på ipad, og man ser blot en masse folk stå rundt om boksen og tage billeder hele tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Used game problematikken er stadigvæk noget forvirret, det skal de altså bare melde klart ud om endten tild et her panel senere eller til E3, det forvirre og gør kun skade.
No backwards compatibility auchss, den kommer til og gøre nas, hvis man vil undgå og ha to xbox'er stående.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er i forvejen ikke store Xbox-fan, eller, jeg er stor fan af deres controllere til 360'eren, men hvad jeg nåede at se, var ikke noget der fristede.
Jeg køber ikke brugte spil, men det gør en del mennesker, så der kunne være nogle problemer i forhold til deres løsning på den front.
Umiddelbart ser boksen ud til at være en tv-boks først, primært til det amerikanske marked og da jeg ikke ser tv, er den del også ret ligegyldig. Jeg mangler stadig at se præcis hvad den kan mht. spil, men altså, alt tyder på, at jeg køber en PS4, ikke en Xbox One.
Jeg er i forvejen ikke store Xbox-fan, eller, jeg er stor fan af deres controllere til 360'eren, men hvad jeg nåede at se, var ikke noget der fristede.
Designet på Xbox-controlleren er også det eneste positive for mit vedkommende (hvilket da også er grunden til at jeg har brugt penge på controllere til PS3 lavet efter samme design :D )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har en Xbox-controller til min PC, bare en med kabel. Designet er fedt, men detdér med AA-batterier, det er fanme åndsvagt, især når de tilsyneladende vælger at fortsætte med det i den næste generation.
#15841 TP-DK 12 år siden
Håbede ellers lige den var med genopladeligt batteri.
#15842 elwood 12 år siden
Major Nelson, men først senere i aften
Måske jeg lader det køre i baggrunden.
Jeg bruger nu genopladelig til min controller.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15843 elwood 12 år siden
#15844 Zombi 12 år siden
#15845 elwood 12 år siden
No backwards compatibility auchss, den kommer til og gøre nas, hvis man vil undgå og ha to xbox'er stående.
#15846 Høegh 12 år siden
But Seems To Restrict Used Games
http://kotaku.com/the-xbox-is-not-always-online-bu...
#15847 HonoDelLoce 12 år siden
#15848 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg køber ikke brugte spil, men det gør en del mennesker, så der kunne være nogle problemer i forhold til deres løsning på den front.
Umiddelbart ser boksen ud til at være en tv-boks først, primært til det amerikanske marked og da jeg ikke ser tv, er den del også ret ligegyldig. Jeg mangler stadig at se præcis hvad den kan mht. spil, men altså, alt tyder på, at jeg køber en PS4, ikke en Xbox One.
#15849 HonoDelLoce 12 år siden
Designet på Xbox-controlleren er også det eneste positive for mit vedkommende (hvilket da også er grunden til at jeg har brugt penge på controllere til PS3 lavet efter samme design :D )
#15850 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden