Xbox One eller PS4 der er stadigvæk en ting som de begge ikke har afsløret, og som nok sker til E3, den ting som uanset, hvad der vises også får en stor betydning for mange, prisen for dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er lidt diffust svaret endnu, men sådan som jeg forstod det, så skal den ikke, men i USA tænker de den nok som Always online, fordi den inteageres så meget med deres tv udbud og features, alt det her med NFL osv. er ikke noget vi får brug for/har mulighed for herhjemme.
Så hardware mæssigt så nej, men det tlænkes som always online i USa nok på grudn af de ting som de har mulighed for med deres tv udbyder, så det er mere op til udviklerne.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den skal den ikke så vidt jeg forstod, men med den måde de brander tingene med deres tv integration, er der ingen tvivl om at de nok tænker den som væren always online i USA.
#15851 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15852 elwood 12 år siden
#15853 elwood 12 år siden
Panel snak er ikke så tech savy som jeg havde regnet med indtil videre.
#15854 elwood 12 år siden
#15855 elwood 12 år siden
#15856 The Insider 12 år siden
#15857 elwood 12 år siden
Så hardware mæssigt så nej, men det tlænkes som always online i USa nok på grudn af de ting som de har mulighed for med deres tv udbyder, så det er mere op til udviklerne.
#15858 The Insider 12 år siden
#15859 elwood 12 år siden
#15860 colocho 12 år siden