Gravatar

#15931 Zombi 12 år siden

Det eneste jeg er bekymret om er egentlig, om det er smart af ND at udgive spillet lige efter E3? Infamous 2 udkom under E3 og det solgte vist ikke for godt, men forhåbentlig er folk så hyped at de allerede har forudbestilt spillet eller køber det med det samme uanset hvad.
Gravatar

#15932 Zombi 12 år siden

Troy Baker er virkelig med i alt: Først Infinite, så TLOU og nu Infamous: Second Son.
Gravatar

#15934 elwood 12 år siden

Det var også ham man hørte som snakes hjælper der da han vågner op af koma, var det så blot drilskhed fra hideo kojima igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15935 Kyllingebenet 12 år siden

elwood (15934) skrev:
Det var også ham man hørte som snakes hjælper der da han vågner op af koma, var det så blot drilskhed fra hideo kojima igen.

Håber det er drilskhed.
Mental striptease..
Gravatar

#15937 Zombi 12 år siden

Dying Light CG trailer

Min interesse i zombiespil er minimal, men Dying Light lyder til at være en kombination mellem Dead Island og Mirrors Edge og det kan måske blive godt. Vi får sikkert noget gameplay at se ved E3.
Gravatar

#15938 Zombi 12 år siden

Nogen der kan anbefale et godt trådløst headset til omkring de 500 kr? Det skal bruges til PS3.
Gravatar

#15939 Zombi 12 år siden

Zombi (15938) skrev:
Nogen der kan anbefale et godt trådløst headset til omkring de 500 kr? Det skal bruges til PS3.

Never mind. Jeg har haft et problem med at min højre højtaler var lavere i lyden end den venstre, men efter lidt besvær tror jeg endelig at jeg har løst problemet. Håber jeg. Anyways jeg havde ikke råd til et nyt anlæg, så tænkte at jeg ville finde et headset i stedet, men det bliver vist ikke nødvendigt alligevel. :)
Gravatar

#15940 MoH 12 år siden

Jer som skal se E3 live, hvor regner i med at se det henne?

Skriv ny kommentar: