Gravatar

#15921 The Insider 12 år siden

PS. Jeg fik taget hul på "Star Trek" i går. Spillede det 30-45 minutter, før jeg var klar til at betegne det som det værste spil, jeg nogensinde har spillet.
War. War never changes.
Gravatar

#15922 elwood 12 år siden

Hehe :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15923 TP-DK 12 år siden

Du bliver altså nødt til at spille det færdigt, før du kan give spillet den titel ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15924 The Insider 12 år siden

Det skal jeg også have gjort, fordi det jo er "Star Trek". Om jeg så mister min sjæl undervejs...
War. War never changes.
Gravatar

#15925 Zombi 12 år siden

Unchart... undskyld jeg mener [url= Trial of Ibn Battuta[/url]
Gravatar

#15926 Zombi 12 år siden

Nå så forudbestilte jeg The Last of Us, selvom jeg egentlig ikke burde taget min økonomi i betragtning, men jeg kunne ikke lade være.
Gravatar

#15927 elwood 12 år siden

Zombi (15925) skrev:
Unchart... undskyld jeg mener [url= Trial of Ibn Battuta[/url]

I am a robot, look at me walk biip.

Overrasket over det ikke er gameloft der står bag de plejer og være dem som ripper fra en franchise, og laver den til smartphones. Men mener også de selv har gang i et ligende projekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15928 colocho 12 år siden

Så er The Last of Us anmeldelserne begyndt at dukke op, lyder ikke ligefrem dårligt.. :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15929 Zombi 12 år siden

colocho (15928) skrev:
Så er The Last of Us anmeldelserne begyndt at dukke op, lyder ikke ligefrem dårligt.. :)

Som forventet, men jeg holder mig væk fra alle anmeldelser indtil jeg selv har gennemført det.
Gravatar

#15930 colocho 12 år siden

#29 - Så må det her kunne gøre det: http://i.imgur.com/PN3c5JS.jpg :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: