Gravatar

#15951 MoH 12 år siden

World of Tanks kommer til Xbox, og der kommer en Xbox 360 i et nyere design.
Gravatar

#15952 TP-DK 12 år siden

Cryteks næste spil Ryse a.k.a. Quick-Time-Events-TheGame bliver en launch titel til XboxOne.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15953 elwood 12 år siden

http://kotaku.com/sunset-overdrive-is-the-new-game...

Og lad så være med og ændrer loket med det her spil, som med fuse, mangler og se gameplay, men traileren ser ganske insomniacs ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15954 Lord Beef Jerky 12 år siden

Insomniac-titlen ser interessant ud, og meget sjov feature at man kan lave sine egne små spil. Også godt de endelig følger efter PlayStation+ og de gratis spil. Udover det mangler jeg stadig nogle flere interessante titler... gerne et fjollet RPG eller noget survival horror, tak.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15955 MoH 12 år siden

Xbox One kommer til November og kommer til at koste $499, 499 Euros og £429
Gravatar

#15956 Lord Beef Jerky 12 år siden

Lyder som 4000 kr. Bestemt ikke så slemt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15957 TP-DK 12 år siden

Lyder vel mere som 5000 ligesom PS3'en? Den kostede også $499 til launch.

Jeg havde håbet på en noget lavere pris :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15958 Lord Beef Jerky 12 år siden

Dollarkursen er noget lavere nu. Jeg tror man skal gå ud fra euroen, og så smide lidt oveni hatten. Men ja, ved nærmere eftertanke bliver det nok 4500.

Kiggede lige titlerne igennem, og The Evil Within er straight up my alley! Glæder mig til at se, hvilke spil Sony har i baglommen.
Gravatar

#15959 TP-DK 12 år siden

Efter at have kigget ordentlig efter, var det vist også $599 og £599 PS3 kostede til launch :P

Så det er egentlig ikke så galt alligevel.
Gravatar

#15960 Zombi 12 år siden

Ja prisen lyder til at blive lidt højere end jeg lige have regnet med, men nu regner jeg heller ikke med at købe en Xbox One, så jeg er mere spændt på at høre hvad PS4 kommer til at koste. Desværre frygter jeg at det bliver omkring det samme.

Men nu til spillene. Selvom kvaliteten godt kunne være lidt bedre, det er jo en livestream, så så det godt nok imponerende ud. Jeg glæder mig til at se alle spildemoerne igen i en ordentlig kvalitet, men damn specielt lyset og skyggerne så meget bedre ud end det vi har set den her generation.

Ryse: Lidt for mange qte måske, men ellers så det virkelig imponerende ud og så var det vist en launch title. Ikke dårligt. Ekslusiv titel.

Sunset Overdrive er vist definitionen af et typisk Insomniac spil: super farverigt, skørt tegneserie-agtigt univers, masser af vilde våben og masser af fart og tempo. Eksklusiv titel.

Forza Horizon 5: Endnu et bilspil. Det er sikkert meget fint, men bilspil siger mig sjældent det store. Det ser da godt ud, men det gør bilspil altid. Eksklusiv titel.

Quantum Break Looks awesome. Vi har ganske vidst ikke set noget gameplay, men det de viste var efter deres egne ord real-time og in-engine og hvis det ser så godt ud når du spiller det er jeg sindssygt imponeret. Stadig den mest spændende titel de viste. Eksklusiv titel.

D4 et spil af den skønne/skøre Swery65. Måske et Kinect spil? Måske en eksklusiv titel?

Project Spark Littlebig Planet til Xbox One. Ekslusiv titel.

Minecraft til Xbox One. zzz...

Killer Instinct nu ved vi da hvad Rare har arbejdet på. Eksklusiv titel.

Crimson Dragon Ekslusiv Xbox One titel. Der var ingen lyd da de præsenterede spillet.

Dead Rising 3 Eksklusiv titel. Open world dead rising i en stor by og masser af zombier og masser af våben og alternative måder at afskaffe de levende døde på. Hvis de har fixet nogle af problemerne fra de tidligere spil kunne det her faktisk blive rigtig sjovt.

The Witcher 3: Wild Hunt: Det ser stadig awesome ud. Jeg har desværre ikke spillet de andre før, men traileren gav mig lyst til det.

Battlefield 4: Spillet så ud fra et grafisk standpunkt godt ud, men det ligner jo også bare endnu et moderne skydespil i rækken af mange. Igen var der problemer med lyden, det var lige før de måtte droppe demoen fordi der ikke var nogen lyd. Det var super pinligt fra Microsofts side og samtidig havde jeg lidt ondt af gutterne på scenen.

Titan Fall multiplayer(?) fps med mechs. Kunne måske være sjovt hvis man er til multiplayer. Tror måske det var en Eksklusiv titel, men fik ikke helt fat i det.

Så ja det var en masse spil, de vidste også lidt 360 spil og snakkede kort om Halo tv serien og meget lidt om det næste Halo spil, de nævnte vist bare det ville køre med 60 fps (frames) og ikke så meget mere.

Så alt i alt var det en god konference med masser af spil.

Skriv ny kommentar: