Gravatar

#15961 Mikkel Abel 12 år siden

Dead Rising 3 skal nok blive rigtig, rigtig spændende!

Glæder mig til at se hvad Sony disker op med. Så skal det afgøres om man skal skifte side efter 4-5 års tro tjeneste hos Microsoft. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#15962 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Sunset Overdrive, Project Spark, Killer Instinct og Dead Rising 3 er de titler, der frister mig.

Tital Fall er ikke en eksklusiv titel, det kommer også til PC. DR2 kom til PC også, dog stærkt forsinket, så spørgsmålet er om det også sker med 3'eren.

Det er dog ikke titler, der giver mig hjerteflimmer og måske dukker der mere op med tiden. Det bliver interessant at se prisen på PS4, fordi Xbox er inkl. Kinect og jeg mener ikke at have læst om de er klar på at tabe penge på den.

PS4 bruger en smule dyrere hardware, RAM og måske et dyrere BD-drev, hvis de planlægger at smide et BD-format på banen, der understøtter 4K, men måske kan man være heldig og de vælger at sælge en smule billigere.
Gravatar

#15963 Lord Beef Jerky 12 år siden

D4 er grunden til, at jeg køber en Xbox først.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15964 MoH 12 år siden

Mirrors Edge!
Gravatar

#15965 Zombi 12 år siden

JAAAAAAAAAA Mirror's Edge!
Gravatar

#15966 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Var der trailer for Mirror's Edge? Jeg er på vej i seng. :(
Gravatar

#15967 MoH 12 år siden

Jep, du kan se den [url= [/url]
Gravatar

#15968 Zombi 12 år siden

Nå men alt i alt var EA konferencen egentlig meget som jeg havde forventet, men højdepunktet var helt klart Mirror's Edge. Jeg havde godt nok ikke forudset at de ville åbne showet med et nyt Plants vs. Zombies spil. Men det er jo åbenbart et ekstrem populært spil, så det giver vel lidt mening på en eller anden måde. Men det er altså et tredjeperson PvZ spil, så ikke helt ligesom originalen.

Sports delen var lidt som forventet og ikke super interessant, men de så da nogenlunde godt ud spillene.

Bruno (15966) skrev:
Var der trailer for Mirror's Edge? Jeg er på vej i seng. :(

Ja, men det var en forholdsvis kort trailer. Never mind jeg kan se Moh got your back. :)

Men stadig en fin nok konference. Selvom jeg ikke er meget til multiplayer må jeg sige at Battlefield 4 multiplayer ser alt for sindssygt ud. Så folk behøves vist ikke at frygte noget på den front. ;)
Gravatar

#15969 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Niiiice!
Gravatar

#15970 Maack 12 år siden

Ikke at forglemme Battlefront, så bliver det næsten ikke bedre ;)

Skriv ny kommentar: