Gravatar

#15971 Zombi 12 år siden

Hehe ved gamespot snakkede de lige om at internettet ville eksplodere hvis Ubisoft annoncere Beyond Good and Evil 2 og Sony annoncerede The Last Guardian.

Nu når vi har set Mirror's Edge 2 så kan alt vel ske. Jeg tror dog ikke på at vi ser nogen af de andre titler, men det ville være vildt hvis vi gjorde, men det gør vi ikke... tror jeg... måske. I know nothing.

Men glæder mig til endelig at se noget Assasins Creed IV gameplay og mere Rayman(!).
Gravatar

#15972 Ericmase 12 år siden

MoH (15967) skrev:
Jep, du kan se den [url= [/url]

Finally! Yes, yes... YEHEEES!!!! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15973 MoH 12 år siden

Så bliver det Ubisofts tur, ser frem til noget AC4 og Watch Dogs
Gravatar

#15974 elwood 12 år siden

Er stadig i Spanien skal hjem i morgen, følger kun lidt med da jeg ser via. Ipad på hotels net. Men fuck yes Mirrros Ege 2!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15975 MoH 12 år siden

Synes også lidt vi mangler dig i år ;)
Gravatar

#15976 elwood 12 år siden

Hehe ja, ikke hel så nemt og følge med og skrive på ipad her fra spanien, men fedt og høre at Microsoft havde nogle spændende titler gås, selv om deres konsol ikke tiltaler mig så meget med de ting jeg har hørt til nu, så ser en del af titlerne fede ud, håber bare ikke insomniacs ændrer look på deres nye titel, jeg vil ikke ha raw and grotte fuse look igen, nu skal de holde sig til stilen de har her.

BMW. Nogen som kan hjælpe med link til det fra mgs V jeg kan ikke lige finde et link jeg må afspille hernede.

Forresten hvad åbnede Microsoft op med, var de så forudsigelige at det var Ghosts, eller havde de en anden titel, eller lagde de ud med ren konsol snak.

Glæder mig til og høre om Sony's del.
Gravatar

#15977 MoH 12 år siden

[url= V[/url]
De lagde ud med MGS ;)
Gravatar

#15978 elwood 12 år siden

Strong move, selv om det ikke er xclusive titel, men så igen det var cod heller ikke.

Som jeg læser det så havde Microsoft, vidst taget sig sammen i. År med e3 konferencen, så det er fedt og høre, virke også til de har en masse interessante titler.
Gravatar

#15979 elwood 12 år siden

Gal MGS V ser fedt ud, imponerende Engine de har.
Gravatar

#15980 McPeter 12 år siden

5-mands squads og genindførslen af commander-funktionen i BF4 lyder awesome! Lader også til at man kan skifte skope on-the-fly, hvilket er rart. Spiller stadig 3'eren, så ser frem til det.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: