Det er også svært at komme udenom hvor mange DLC Rockband smider på shoppen ifht. GH. Jeg hælder dog personligt mest til GH, men kan ikke rigtigt sige hvorfor. Det må være min intuition. :)
Jeg har dog stadig et stykke tid inden jeg skal beslutte mig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja det er bestemt også en faktor - men nu må vi se hvordan de håndtere GH:WT - det kan jo være at de opper sig. :-)
Har i øvrigt købt Dragonforce pakken til GH3. Super sjovt at spille. :-D Jeg kan stadig ikke komme forbi introen til Through the fire and flames (TTFAF) og jeg VED at jeg vil blive revet rundt i den sidste tredjedel af sangen. Men de 3 DLC numre klarede jeg på hard i første forsøg. :-) Det er ikke fordi de er super lette - klarede alle med kun 3 stjerner - men de er i hvert fald ikke ligeså sindssygt umulige som TTFAF.
Samme! Medium er mit "loft", desværre. Ville ellers såååå gerne kunne spille på Hard, men jeg kommer i problemer så snart jeg skal flytte fingrene rundt mellem knapperne :/
Jeg er desuden strandet mellem at ville have Guitar Hero periphals, men Rock Band 2 spillet. Løsningen på det problem kan ikke blive andet en meget dyr. Jeg tror generelt, at jeg venter til priserne engang er faldet lidt på spillene.
Så fik jeg også givet Mirror's Edge et forsøg. Det virker faktisk meget morsomt, og spillet flød meget bedre end jeg egentlig havde forventet. Man skal dog lige vende sig til at "tænke rødt", når man skal frem over stok og sten :)
Det var i øvrigt endda også et spil, hvor kæresten også kunne være med og have det sjovt - meget overraskende. Fint job af DICE og EA, omend jeg ikke regner med at give fuld pris for det.
#1591 Bony 16 år siden
Jeg har dog stadig et stykke tid inden jeg skal beslutte mig. :)
#1592 McPeter 16 år siden
Har i øvrigt købt Dragonforce pakken til GH3. Super sjovt at spille. :-D
Jeg kan stadig ikke komme forbi introen til Through the fire and flames (TTFAF) og jeg VED at jeg vil blive revet rundt i den sidste tredjedel af sangen. Men de 3 DLC numre klarede jeg på hard i første forsøg. :-) Det er ikke fordi de er super lette - klarede alle med kun 3 stjerner - men de er i hvert fald ikke ligeså sindssygt umulige som TTFAF.
#1593 McPeter 16 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Downloadable_content_...
#1594 Bony 16 år siden
#1595 ks 16 år siden
Jeg er desuden strandet mellem at ville have Guitar Hero periphals, men Rock Band 2 spillet. Løsningen på det problem kan ikke blive andet en meget dyr. Jeg tror generelt, at jeg venter til priserne engang er faldet lidt på spillene.
#1596 ks 16 år siden
Det var i øvrigt endda også et spil, hvor kæresten også kunne være med og have det sjovt - meget overraskende. Fint job af DICE og EA, omend jeg ikke regner med at give fuld pris for det.
#1597 rubberdub 16 år siden
#1598 elwood 16 år siden
Fallout 3, Little Big Planet!, Resistance 2
The 1up Show
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1599 Bony 16 år siden
Godt nok var det den første sang, den der "Slow ride", men alligevel.. :D
#1600 McPeter 16 år siden
Hvis du er stuck på en sang så øv dig på niveauet under og så tilbage igen. Nu er du først startet - så skal resten nok gå. :-)