Jeg tror det bliver en fiasko. Det er sikkert meget underholdende at tulle rundt de første 35 sekunder derinde, men så tror jeg også alt det sjove er brugt. Skal vi nu betale for møbler, tøj, tilbehør etc.? Hvad er meningen med det? Ikke nok med at man venter 1½ år på noget som er set mange gange før, nej, de skal også tjene på de virtuelle brugere der ikke vil køre "standard".
Fin idé med de "game-rooms" hvor man kan mødes og så starte diverse spil sammen, men fungerer XMB'en ikke fint til det? Desuden så virker det lidt latterligt at kunne spille pool i kvalm 3D grafik når det er en HD-maskine man spiller på. Der er sgu da ingen der gider spille HOME's små indlagte minispil, DOH!
Og så har mange af de videoer derfra ikke sagt mig så meget igen. Der er intet nyt under solen. Sony skal gi' kvajebajer for at lade os vente så lang tid på noget så ligegyldigt.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg glæder mig nu. Kan sagtens se at vi kan have nogle sjove møder her på filmz, og hoppe ind i noget LBP eller lignende. Eller bare beslutte os for at spille et eller andet? Warhawk? Lets go!
Derudover er det ikke set før, som grundlag for spil. Og af princip brokker jeg mig ikke over noget gratis. Jeg prøver det, og kan jeg ikke lide det, så bruger jeg det ikke.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Samme her. Jeg er ikke videre begejstret, og regner heller ikke med at bruge det særlig meget. Men mon ikke lige man tjekker det ud? Nu er det jo gratis, og man skal vel lige se "what all the fuss is about".
Generelt tror jeg dog, at Sony har alt for større forventninger til Home. Jeg tvivler stærkt på, at det bliver den succes, de forventer.
Spørgsmål: I øjeblikket når jeg forsøger at logge på nettet med PS3'en, får jeg beskeden (noget i denne stil, at least) "forbindelsen til Playstation@Network er blevet suspendret, prøv igen senere". Andre der har prøvet dette, og hvad fanden betyder det egentlig? Det lyder ikke umiddelbart særlig lovende :o
#311 Bony 16 år siden
Jeg tror det bliver en fiasko. Det er sikkert meget underholdende at tulle rundt de første 35 sekunder derinde, men så tror jeg også alt det sjove er brugt. Skal vi nu betale for møbler, tøj, tilbehør etc.? Hvad er meningen med det? Ikke nok med at man venter 1½ år på noget som er set mange gange før, nej, de skal også tjene på de virtuelle brugere der ikke vil køre "standard".
Fin idé med de "game-rooms" hvor man kan mødes og så starte diverse spil sammen, men fungerer XMB'en ikke fint til det? Desuden så virker det lidt latterligt at kunne spille pool i kvalm 3D grafik når det er en HD-maskine man spiller på. Der er sgu da ingen der gider spille HOME's små indlagte minispil, DOH!
Og så har mange af de videoer derfra ikke sagt mig så meget igen. Der er intet nyt under solen. Sony skal gi' kvajebajer for at lade os vente så lang tid på noget så ligegyldigt.
#312 DarkLight 16 år siden
Derudover er det ikke set før, som grundlag for spil. Og af princip brokker jeg mig ikke over noget gratis. Jeg prøver det, og kan jeg ikke lide det, så bruger jeg det ikke.
#313 McPeter 16 år siden
#314 ks 16 år siden
Generelt tror jeg dog, at Sony har alt for større forventninger til Home. Jeg tvivler stærkt på, at det bliver den succes, de forventer.
#315 elwood 16 år siden
Der skal være mindst et over kaminen i hvertfald.
de herre fra 1up kaldte det vidst nok engang Second Life HD 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#316 Bobby Singer 16 år siden
#317 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#318 Bony 16 år siden
#319 Bony 16 år siden
#320 ks 16 år siden