Gravatar

#16031 MoH 12 år siden

[url= Awaits - PS4 trailer[/url]
Gravatar

#16032 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Lord Beef Jerky (16030) skrev:
Heh, måske kender vi hinanden så. Jeg lader det dog fortsat stå hen i det uvisse!

Der er jo detdér Facebook og dit ansigt ser bekendt ud, så måske har vi mødt hinanden hos noget tam-tam hos Marie. :p
Gravatar

#16033 Zombi 12 år siden

Nu må Coolshop godt snart sende mit eksemplar af The Last of Us afsted. Godt nok kan jeg ikke spille det før efter weekenden, men så har jeg bare også at have det mandag morgen. Så jeg håber da at jeg modtager mit eksemplar fredag.
Gravatar

#16034 misuma 12 år siden

Status ved ordren er: Behandles.

Jeg vælger at tro, at Coolshop er i gang.

Sidenote: Så købte jeg lige Alice, Madness Returns via Xboxen. Det er slet ikke så tosset endda.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16035 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16016) skrev:
Jeg får ... til forbrugerne.

Jeg tror til gengæld, at du tager fejl. Tværtom tror jeg, at denne generation konsoller vil tage mere fat i folk, men netop på grund af nogle af de ting, som du nævner.

Digital-løsningen med spil slår Sony meget på i deres trailers for PS4, hele det sociale koncept med at snakke med venner og bekendte, lige hurtigt købe et spil fra deres online-store (som ER blevet bedre til at komme med tilbud på endda ret nye spil) så man ved, hvad den anden person snakker om og så ellers spille sammen.

Samtidigt bliver den stationære computer mere og mere en sjældenhed i almene hjem, og let's face it, der er ikke særligt mange der gider spiller på bærbare computere (udover komogvind og den slags). Selv tablets og telefoner stjæler markedsandele fra PC-spil ifølge alle eksperter på området.

Sagen er den, at langt størstedelen af Hr. og Fru (indsæt vilkårligt land i verden - hvert fald den vestlige del) er komplet ligeglad med hvad hardware der sidder i en konsol eller hvilken framerate et spil kører i. De vil have noget, der har en tænd og sluk knap og et joystick til at spille med. Det skal fungere, det skal være simpelt og det skal være let tilgængeligt. Selvfølgelig skal det se godt ud, men selv PS3- og Xbox 360-spil får stadig masser af folk til at sige "det er utroligt hvor realistisk de kan få det til at se ud".
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16036 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

#16035 -

Jeg tror du har læst noget i mit indlæg, der slet ikke er tilstede.

Jeg har ikke nævnt noget om, at PC'er, tablets eller lign. vil overtage pladsen fra konsollerne, jeg har intet talt om, at konsollerne tager mere eller mindre fat i folk end tidligere.

Jeg har kun kommenteret på, at de ovenstående ting peger på, at PS4 og Xbox bliver en kortere generation end fx. PS3 og Xbox 360, før de bliver erstattet af en ny generation af konsoller, efter min vurdering.
Gravatar

#16037 sluppermand 12 år siden

Så var der sgu en dejlig lang gameplay video fra Arkham Origins. Oh yes. Holder lige fast i min PS3 lidt endnu
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#16038 Zombi 12 år siden

Giantbomb at E3

Advarsel der en lettere... erotisk(?)... gennemgang af den nye PS4 controller.
Gravatar

#16039 elwood 12 år siden

Jeg gætter på Vinny og Drew har moret sig i editing.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16040 Snaden 12 år siden

Uhhh!! opdagede lige, at Company of Heroes 2 har release d. 25 juni.

Wuhuu!!

Skriv ny kommentar: