Sony fik sagt alle de rigtige ting til deres E3-show - Og det var virkelig sjovt at se folk gå så meget amok. Jeg har aldrig set noget lignende til noget E3-show før, og jeg har alligevel fulgt med E3 siden 2004.
Men ja, de fik ikke annonceret så mange nye eksklusive titler til PS4, men det havde de jo så også allerede gjort op til E3 og i forbindelse med deres annoncering talbage i februar.
Jeg husker stadigvæk afsløringen af MGS 2 Sons of liberty, og den efterfølgende video af folk der blot stod og så måbene til da introen, kørte i Loop ved konamis booth.
Men ja Sony havde et godt show, eneste ting var bare lige det her med abbonoment aka. PSN for at kunne spille online, men til den pris med konsol, skal de jo tjene deres penge ind på en måde.
Jeg kender blot mange som netop har sagt at de har PS3 fordi de ikke skal betale for at ku spille online.
Men ja prisen for konsol er en stor faktor.
Morede mig en del over AC4 crashet, det stk. tid siden vi rigtig har oplevet sådanne nogle ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sony har jo også gjort Plus til et godt produkt - adgang til hele spil, mens man har abonnement, rabat i onlinebutikken mv. Jeg har overvejet at købe en Vita i brugt tilstand, fordi der er i hvert fald ét Vita-spil med hver måned, udover de spil, der kommer til PS3 og nu kommer der sikkert til PS3, PS4 og Vita, hvilket bare gør produktet endnu bedre.
I princippet er jeg stadig imod at skulle betale for at spille online, men i praksis kommer det ikke til at betyde noget for mig, da jeg alligevel betaler alene for at få cloud-saves og selvom jeg undværer den del, er det alligevel sjældent jeg spiller online på min PS3, da jeg primært holder mig til singleplayer.
Men ja Sony havde et godt show, eneste ting var bare lige det her med abbonoment aka. PSN for at kunne spille online, men til den pris med konsol, skal de jo tjene deres penge ind på en måde.
Ja bestemt. Jeg ville også helst været fri. Men de har umiddelbart gjort det rigtige ved, at først få folk til at elske PS+, og så gøre det obligatorisk for at kunne spille online. For nu føler man ikke helt så meget at man kun betaler for at kunne spille online, men derimod at man alligevel gladeligt ville have betalt pengene for PS+ fordi det i forvejen var et så godt tilbud.
elwood (16042) skrev:
Morede mig en del over AC4 crashet, det stk. tid siden vi rigtig har oplevet sådanne nogle ting.
De skete også under MS' show med Battlefield. Det var godt nok synd for ham der stod på scenen da folk begyndte at buhe...
Sony har jo også gjort Plus til et god produkt - adgang til hele spil, mens man har abonnement, rabat i onlinebutikken mv. Jeg har overvejet at købe en Vita i brugt tilstand, fordi der er i hvert fald ét Vita-spil med hver måned, udover de spil, der kommer til PS3 og nu kommer der sikkert til PS3, PS4 og Vita, hvilket bare gør produktet endnu bedre.
I princippet er jeg stadig imod at skulle betale for at spille online, men i praksis kommer det ikke til at betyde noget for mig, da jeg alligevel betaler alene for at få cloud-saves og selvom jeg undværer den del, er det alligevel sjældent jeg spiller online på min PS3, da jeg primært holder mig til singleplayer.
Og så er jeg vild med hvor lille PS4-konsollen rent faktisk er. Den er jo nærmest kun halvt så stor som Xbox One - og dette tiltrods for dens noget bedre hardware.
De skete også under MS' show med Battlefield. Det var godt nok synd for ham der stod på scenen da folk begyndte at buhe...
Yep så det også, snakken var blot lige på sony, så derfor jeg nævnte dem, men ja Microsoft delen var endnu mere uheldig, og så manglede der vidst også noget lyd på det dersens Panzer dragon til Sony's fremvisning.
Jeg har set alle konferencherne nu her, og komme med mere uddybende kommentare til dem senere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Yep så det også, snakken var blot lige på sony, så derfor jeg nævnte dem, men ja Microsoft delen var endnu mere uheldig, og så manglede der vidst også noget lyd på det dersens Panzer dragon til Sony's fremvisning.
Og så er jeg vild med hvor lille PS4-konsollen rent faktisk er. Den er jo nærmest kun halvt så stor som Xbox One - og dette tiltrods for dens noget bedre hardware.
#16041 Høegh 12 år siden
Sony fik sagt alle de rigtige ting til deres E3-show - Og det var virkelig sjovt at se folk gå så meget amok. Jeg har aldrig set noget lignende til noget E3-show før, og jeg har alligevel fulgt med E3 siden 2004.
Men ja, de fik ikke annonceret så mange nye eksklusive titler til PS4, men det havde de jo så også allerede gjort op til E3 og i forbindelse med deres annoncering talbage i februar.
#16042 elwood 12 år siden
Jeg kender blot mange som netop har sagt at de har PS3 fordi de ikke skal betale for at ku spille online.
Men ja prisen for konsol er en stor faktor.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16043 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16044 Høegh 12 år siden
Ja bestemt. Jeg ville også helst været fri.
Men de har umiddelbart gjort det rigtige ved, at først få folk til at elske PS+, og så gøre det obligatorisk for at kunne spille online. For nu føler man ikke helt så meget at man kun betaler for at kunne spille online, men derimod at man alligevel gladeligt ville have betalt pengene for PS+ fordi det i forvejen var et så godt tilbud.
#16045 Høegh 12 år siden
100% enig
#16046 Høegh 12 år siden
Man kan se en sammenligning her:
https://pbs.twimg.com/media/BMk6KbYCAAAWjrL.jpg
#16047 elwood 12 år siden
Jeg har set alle konferencherne nu her, og komme med mere uddybende kommentare til dem senere.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16048 Høegh 12 år siden
Ja der var mange kiks i år
#16049 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Ja ok, den er faktisk pænt lille. Det bliver interessant at læse om støjniveau på de to i praksis.
#16050 MoH 12 år siden