Der er åbenbart problemer med den seneste udgave af softwaren til PS3.
Det ligner, at det kun er folk, der har skiftet harddisk på et tidspunkt i deres PS3, der har problemer. Vigtigt nok lige at få med, når nu det ikke står i selve artiklen, du linker til, og det nok er langt fra alle, der følger det næste link til Sonys forum :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Blev færdig med "The Last of Us" for lidt tid siden og sad i total stilhed under rulleteksterne. Jeg skal lige samle tankerne før jeg kan sætte ord på oplevelsen, men jeg kan dog sige så meget som at spillet er eminent.
Det var forresten meget længere end jeg havde regnet med, hvilket nok også har noget at gøre med min spillestil: jeg undersøgte nærmest hvert et hjørne for ressourcer og noter etc. Det endte op omkring 17 timer og 36 minutter for mit vedkommende.
Men super fedt spil og samtidig nok ikke et jeg skal spille lige igen med det samme, da jeg føler mig lidt udmattet efter oplevelsen. :)
#16101 Zombi 12 år siden
Tak for heads up.
#16102 HonoDelLoce 12 år siden
Det ligner, at det kun er folk, der har skiftet harddisk på et tidspunkt i deres PS3, der har problemer. Vigtigt nok lige at få med, når nu det ikke står i selve artiklen, du linker til, og det nok er langt fra alle, der følger det næste link til Sonys forum :)
#16103 HonoDelLoce 12 år siden
Er det ikke noget med, at der er flere herinde, der bifalder det spil?
#16104 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16105 HonoDelLoce 12 år siden
#16106 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16107 Zombi 12 år siden
Det var forresten meget længere end jeg havde regnet med, hvilket nok også har noget at gøre med min spillestil: jeg undersøgte nærmest hvert et hjørne for ressourcer og noter etc. Det endte op omkring 17 timer og 36 minutter for mit vedkommende.
Men super fedt spil og samtidig nok ikke et jeg skal spille lige igen med det samme, da jeg føler mig lidt udmattet efter oplevelsen. :)
#16108 TP-DK 12 år siden
#16109 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Devil May Cry - det seneste i serien?
#16110 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"