Gravatar

#16111 TP-DK 12 år siden

Ja det skulle være det seneste i serien.

Men det er stadig kun et rygte, der var et leak for noget tid siden, om hvilke titler der ville komme juli og august. Men juli titlerne passer, så mon ikke de andre også passer :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16112 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ok, jeg har aldrig spillet nogle i den serie, så det ville da være ganske interessant at prøve.
Gravatar

#16113 elwood 12 år siden

Det nye spil er dog en del anderledes i tone end de gamle, siger ordet Emo kid dig noget, tænk Peter Parker fra Spiderman 3 Attitude.

Gameplay'et er dog ganske underholdende, men jeg ku nu bedre li den gamle Dante.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16114 Mikkel Abel 12 år siden

Det nye DmC er udemærket, men intet vil nogensinde kunne nå DmC 3!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16115 TP-DK 12 år siden

MikkelAbel (16114) skrev:
Det nye DmC er udemærket, men intet vil nogensinde kunne nå DmC 3!

Jo DMC 1! Det spil var tæt på at være perfekt.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16116 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Oh, jeg har helt misset, at LittleBigPlanet Karting er en del af juni måneds PS+ spil, perfekt! Endnu mere underholdning til konsoldage hos mig. :D
Gravatar

#16117 DarkLight 12 år siden

TP-DK (16108) skrev:
Det lader til, hvis rygterne taler sandt, at PS Plus spillene for august vil være Spec Ops: The Line og Devil May Cry.

Leaving PS Plus in July:
3rd July: Kingdoms of Amalur – Reckoning
3rd July: Lord of the Rings War in the North
3rd July: The Cave
3rd July: Rayman Origins
3rd July: Coconut Dodge

Entering PS Plus in July:
3rd July: Battlefield 3
3rd July: Payday: The Heist
3rd July: Saints Row the Third
3rd July: Ninja Gaiden Sigma Plus
3rd July: Unit 13
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16118 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jamen dog, så kan jeg spille BF3 igen.
Gravatar

#16120 elwood 12 år siden

Et spørgsmål om tid var det, de har stadigvæk prisen og kæmpe i mod, jeg er stadigvæk på en PS4.

Men nu har de i det mindste en lidt bedre chance for at få nogle af deres gamers over.

At de så gør det efter E3, og efter Sony annocerede deres strategi, vil dog for altid virke som en lidt mærkelig ting, de sku bare ha meldt ud fra start af, men de regnede nmåske ikke med den "lille" ting ville ha så stor betydning for deres købere.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: