Gravatar

#16121 DarkLight 12 år siden

Jeg venter også stadig på et sted at handle PS4. Enten GameStop, Elgiganten eller Fona. Helst de 2 sidste, hvis de får taget sig sammen, og lavet noget lokal afhentning.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16122 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Når de laver sådan en kovending, kan jeg kun tvivle på, at deres store ord om cloud-halløj til afvikling af spil, kun var ren PR-fluff.

Men samtidig er de jo blevet ramt af endnu et tilbageslag, da billeder fra E3 viser, at i hvert fald et af deres demo-spil blev afviklet på en en highend PC med nVidia-grafikkort og både Xbox og PS4 leveres med AMD-indmad.
Gravatar

#16123 elwood 12 år siden

[url= fra GiantBomb og resten af staffet snakker om Microsofts nye vending[/url]

Han var i øvrigt person som først kom med nyheden (han krediteres også i det første link herinde som er linket til) og nok også grunden til at Giantbombs side ikke køre så optimalt pt. som de også kommer ind på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16124 Kruse 12 år siden

Så kom jeg til at bestille Far Cry 3 til PS3. Var folk ikke rimeligt vilde med det herinde? Og er det ikke rigtigt forstået, at man ikke behøver at have spillet de andre spil i serien?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16125 elwood 12 år siden

Ja og ja.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16126 TP-DK 12 år siden

Kruse (16124) skrev:
Så kom jeg til at bestille Far Cry 3 til PS3. Var folk ikke rimeligt vilde med det herinde? Og er det ikke rigtigt forstået, at man ikke behøver at have spillet de andre spil i serien?

Glæd dig, det er et rigtig fedt spil :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16127 DarkLight 12 år siden

Superfedt spil.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16128 Ericmase 12 år siden

Har ENDELIG prøvet BioShock Infinite og nøj...

Det er F***ING awesome!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16129 DarkLight 12 år siden

Jeg har et eksemplar til salg, hvis andre kunne bruge det :)
Gravatar

#16130 Wangsgaard 12 år siden

Er mulugvis interesseret, hvor meget?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: